ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерство 9 вересня 2020 р.

Вісім трендів розвитку вищого керівництва на 2020 рік

У п’ятому виданні звіту «Вісім тенденцій для керівників на 2020 рік» (Eight Executive Trends for 2020), підготовленого Page Executive, підрозділу з підбору персоналу глобальної кадрової компанії PageGroup, досліджуються нові форми лідерства, що виникають з ідеї інтеграції перетворень на всіх рівнях бізнесу. Якщо ви керівник бізнесу, на ці тенденції вам варто звернути пильну увагу цього року.

Вісім трендів розвитку вищого керівництва на 2020 рік

Тренд №1: ФІНАНСИ: Трансформаційний CFO

Сьогоднішній фінансовий директор (CFO) — це набагато більше, ніж рядовий аналітик. У міру того, як цифровизация і автоматизація змінюють робоче середовище, нові навички набувають все більшого значення, в деяких випадках відсуваючи на другий план більш складні технічні навички. CFO покликані зміцнити довіру у всій організації. Їхні трансформаційні зусилля є об’єднуючою силою між ринком і вищим керівництвом. Особи, які приймають фінансові рішення, повинні прийняти підриви, орієнтовані як на короткострокову, так і на довгострокову дію, аби пілотні компанії домоглися успіху. У сьогоднішному швидкомінливому середовищі фінансові директори не мають обмежуватися цифрами та розвивати навички міжособистісного спілкування, стратегічне лідерство і цифрову кмітливість. Вони повинні зміцнювати довіру, вирішуючи поточні проблеми, такі як кібербезпека, зберігаючи при цьому свою роль «совісті» бізнесу.

Тренд №2: ТЕХНОЛОГІЇ: Цифровий СЕО

У сьогоднішному технологічному середовищі адаптація та інновації — це не лише галузеві знання і мережа; вони можуть по-різному впливати на СЕО. Особи, які приймають рішення, і рекрутери повинні дивитися за межі традиційної арени для нового лідерства, яке не просто слідує за цифровою трансформацією, а й рухає нею. У сучасному світі швидкої цифрової трансформації успішний генеральний директор повинен прагнути до самовинаходу і підвищення кваліфікації. Проникливі керівники повинні розуміти, яка інформація важлива для виконання їхньої роботи, а яка ні. Гнучка організація покладається не тільки на методи і процеси: дуже важливо інвестувати у правильних людей. Кмітливі керівники повинні використовувати технології для задоволення бізнес-потреб, командних амбіцій і запитів споживачів.

Тренд №3: СПОЖИВАЧІ І РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: Лідерство на відстані

Цифровий світ надав прекрасні можливості для розвитку віддаленої роботи та поставив перед керівниками вищої ланки захоплюючу задачу: створити культуру і взаємодію на відстані, залучаючи і утримуючи найкращі таланти, незалежно від того, де вони знаходяться. Лідери мають визначати ключові етапи і використовувати ключові показники ефективності (KPI), щоб прояснити очікування і допомогти своїй команді зрозуміти свої ролі. Необхідно проводити регулярні особисті зустрічі і зустрічі віч-на-віч, аби стежити за пульсом команди, підвищувати залученість і отримувати зворотний зв’язок — більша відстань означає посилене спілкування для створення відчуття команди. Майбутні лідери мають дотримуватися балансу — проводити час із командою, аби розуміти персонал, а також стимулювати залучення на відстані.

Тренд №4: Мобільне лідерство

Програма глобальної мобільності компанії життєво важлива для підтримки зростання нового бізнесу. У поєднанні з глибоким управлінням талантами вона може підвищити фінансові показники, залученість співробітників, планування наступності та утримання талантів, а також принести користь компаніям в усьому світі. Глобальний рекрутинг забезпечує відмінні, динамічні стилі керівництва, бачення та досвід, а також сприяє передачі життєво важливих знань і ноу-хау. У той же час міжнародні призначення можуть прискорити роботу мобільних лідерів, які хочуть розширити своє портфоліо і кругозір. Керівництву необхідно розуміти і диференціювати регіональні методи ведення бізнесу і вимоги, щоб забезпечити культурну сумісність і довгостроковий вплив. Важливо відзначити, що місцева команда повинна брати участь у процесі інтеграції, аби гарантувати, що учасники об’єднаються, де б вони не знаходилися і звідки б вони не приїхали.

Тренд №5: ПРОМИСЛОВІСТЬ І ВИРОБНИЦТВО: Сумісна праця — ключ до глобалізації МСП

Щоб домогтися успіху в глобальній економіці, розумні малі і середні підприємства (МСП) трансформують свої організації, погляди і стратегії, аби вийти на один рівень ігрового поля з більш великими компаніями. Партнерські відносини і співпраця з іншими підприємствами та транснаціональними корпораціями дозволяють МСП не тільки відстоювати свої позиції у більш сильних колег, а й використовувати певні переваги перед ними завдяки своїй універсальності і винахідливості. Лідери МСП повинні прийняти глобальне мислення, зробити свою домашню роботу на нових ринках і розробити план на випадок непередбачених обставин. Вони мають бути готові до радикальних змін в організаційній структурі, корпоративній культурі і поведінці.

Тренд №6: ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ: Процвітання через адаптацію

Усім компаніям необхідно зосередитися на наймі майбутніх лідерів, русі до нового світу, а не на очікуванні, коли він вже постукає в їх двері. Керівники сектора фінансових послуг мають залучати допитливих, проникливих нових співробітників, які привносять технічні ноу-хау, навички роботи з людьми і гнучкість, підкреслюючи шлях компанії до даних і цифрових технологій. Дані — це ніщо без інтерпретації і бачення, тому для залучення фахівців із фінансових даних, які можуть розповісти і продати історію в масштабах всього підприємства, необхідно наймати співробітників з різних секторів. Окрім того, перетин дисциплін має стати нормою, а не винятком: винагороджувати бунтарський дух, давати відважним фінансовим професіоналам право голосу в бізнес-напрямку і шанс проявити себе. Лідерство має зосередитися на структурі і згуртованості між часовими поясами і культурами, а також розглянути можливість наставництва, аби сформувати багатогранну, постійно діючу команду, здатну керувати з будь-якого рівня.

Тренд №7: Талант не має вікових обмежень у сучасному бізнес-світі

Різноманітність приносить компанії набагато більше користі, ніж риторика і стереотипи поколінь. Якщо рекрутери та роботодавці будуть зберігати неупередженість і відкритість, вони зможуть використовувати численні переваги лідерства з різних поколінь. Логічно, що компанії шукають кращих талантів для виконання своїх керівних ролей. Рекрутери для керівників і компанії, з якими вони працюють, роблять гігантські кроки у збагаченні корпоративної культури і забезпеченні різноманітності та інклюзії. Успішна інтеграція лідерів різних поколінь означає активне заохочення співпраці між ними. Консультативні ради або групи, в яких беруть участь представники кількох поколінь, де учасники обмінюються ідеями і отримують вигоду з унікальних навичок один одного, можуть допомогти усунути упередженість і сприяти відкритості.

Тренд №8: Ви є інклюзивним ченджмейкером?

Без інклюзивного середовища різноманітність стає нестійкою. Лідери несуть відповідальність за впровадження ефективних інклюзивних культур, які залучають, утримують і залучають найкращі таланти. Інклюзивна корпоративна культура дозволяє кожній людині, незалежно від походження, використовувати свій потенціал на робочому місці і дозволяє колегам робити те ж саме. Більша різноманітність означає більшу здатність залучати та утримувати таланти, конкурентну перевагу за рахунок різних точок зору, більш високу продуктивність і кращу віддачу. Однак для управління високопродуктивним і різноманітним персоналом потрібна щоденна прихильність з боку вищого керівництва.

За матеріалами "Eight Executive Leadership Trends For 2020", Entrepreneur.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
8-9 грудня 2021
Київ
Сучасні методи управління виробничими процесами
11-12 грудня 2021
Київ
KPI: матеріальна мотивація персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)