ТЕНДЕНЦІЇ | Малий бізнес 14 грудня 2020 р.

15 трендів, що стимулюватимуть малий бізнес у 2021 році

Зіткнувшись із фінансовими та іншими обмеженнями, накладеними COVID-19, багатьом малим підприємствам довелося шукати креативні рішення для підтримки стабільного потоку доходів. Пандемія ще не вщухла і, безумовно, продовжить впливати на малий бізнес у наступному році. Вашій увазі тренди від 15 членів Forbes Coaches Council, котрі, на їхню думку, будуть сприяти розвитку малого бізнесу в 2021 році.

15 трендів, що стимулюватимуть малий бізнес у 2021 році

1. Видимі цифрові сліди

У наступному році малому бізнесу потрібні будуть відмінні цифрові сліди і видимість. Оскільки всі проводять багато часу в інтернеті, присутність у цифровому форматі і брендинг допоможуть у боротьбі за нові проєкти, контракти, партнерські відносини і можливості. Це відмінний спосіб виділити свій товар або послугу, привернути увагу і створити спільноту. — Ізабела Лундберг (Izabela Lundberg), Legacy Leaders Institute

2. Гнучкість

Обмеження як і раніше будуть сильно впливати на малі і середні підприємства. Однак у них є перевага перед великими корпораціями: менший розмір означає можливість швидкої зміни акцентів, будь то надання послуг, маркетинг або структурування команди. Що швидше малі підприємства зможуть мінятися і адаптуватися в ці неспокійні часи, то вище буде їх придатність та успіх. — Рубен Кроуфорд (Ruben Crawford), Empowertale Ltd

3. Експерти з віртуальної ефективності і продуктивності

Малий бізнес потребуватиме фахівців з ефективності і продуктивності, що спеціалізуються на віртуальних командах. Під час пандемії кожен бізнес зіткнувся з необхідністю оцифровки, віртуалізації і дематеріалізації. Існують величезні можливості допомогти підприємствам оговтатися від упущеного доходу і більш ефективно використовувати нові технології з віртуальними командами. — Майк Кенігс (Mike Koenigs), The Superpower Accelerator

4. Проблеми з талантами

Малий бізнес і надалі боротиметься з проблемами, пов’язаними з талантами. Війна за таланти була тільки припинена під час Covid-19 і вже відновилася в більшості галузей. Організації мають вибір: вони можуть створити культуру навчання та розвитку персоналу, щоб команди залишалися залученими в довгострокову перспективу, або вони можуть будувати імперії рекрутерів для вирішення проблеми постійної плинності кадрів. — Бред Казінс (Brad Cousins), Ingage Human Capital Strategies

5. Пакети перед зустріччю

Тенденція, яка буде стимулювати малий бізнес, — це використання персоналізованих пакетів для підготовки до зустрічі. Такі приємні сюрпризи дозволяють використовувати звичайну пошту під час цифрового насичення. Багато організацій надсилають членам своїх рад ці пакети за день до тривалої онлайн-зустрічі. Пакети можуть містити різні закуски, офісні аксесуари або канцелярські товари. Залучення уваги до місцевого бізнесу — це відмінна можливість для малих фірм. — Наталі Ніксон (Natalie Nixon), Figure 8 Thinking, LLC

6. Робоча культура

Робоча культура — це тенденція для лідерів оптимізувати, отримувати вигоду і максимізувати прибуток. Те, у що люди вірять, думають, говорять і роблять, а також колективні результати їхньої поведінки визначають культуру їх компанії. Еволюційний вплив недавніх подій спонукає лідерів узгоджувати бюджети і пріоритети для підтримки здоров’я організації, що призводить до кращого узгодження з візією, цінностями, цілями та процвітанням. — Лорі Харріс (Lori Harris), Harris Whitesell Consulting

7. Відгуки покупців

Відгуки клієнтів будуть ключовими. Оскільки люди відчувають фінансові труднощі, викликані пандемією цього року, вони будуть шукати способи заощадити. Вони можуть відмовитися від покупки брендових товарів і пошукати альтернативи. Це відкриває двері для малого бізнесу. Хоча їм може і бракувати довіри, яка склалася до великого бренду, список захоплених відгуків клієнтів безумовно може вплинути на продаж. — Габріелла Годдард (Gabriella Goddard), Brainsparker Leadership Academy

8. Ясність

Наш час, здається, з’їдається віртуальними зустрічами і вебінарами. Чітко визначтесь, чи буде зустріч або навчання мати першорядне значення. Ми втомилися від віртуальних зустрічей, які марно витрачають наш час, залишаючи нас розчарованими і пригніченими. Перед зустріччю визначте чіткий порядок денний, чіткі цілі і бажані результати. Крім того, починайте і закінчуйте вчасно. — Френсіс Макінтош (Frances McIntosh), Intentional Coaching LLC.

9. Творчі спільні підприємства

Я думаю, що все більше малих підприємств будуть прагнути до творчої співпраці і спільного бізнесу з іншими малими підприємствами. Диверсифікація ризику завдяки співучасті і вихід на раніше не розглянуті ринки збільшить їхні шанси на виживання у довгостроковій перспективі. — Каран Роудс (Karan Rhodes), Shockingly Different Leadership

10. Мережа місцевої громади

Люди купують у людей, особливо зараз, коли ми обмежені в можливостях. Якщо малі підприємства хочуть конкурувати з великими брендами і онлайн-опціями, їм потрібно буде більше, ніж будь-коли, підтримувати зв’язок зі своїми спільнотами. Ніщо так не допомагає бізнесу, як розповіді місцевих жителів своїм друзям. Так що виходьте на вулицю, спілкуйтеся на таких сайтах, як LinkedIn, і спостерігайте за процвітанням вашого бізнесу! — Міранда фон Фрікен (Miranda VonFricken), бренд-стратег та бізнес-коуч

11. Електронна комерція

Якщо вони цього ще не зробили, малий бізнес має потрапити у світ електронної комерції. Все, що пропонує бізнес, повинно мати компонент електронної комерції, а навчання, адаптація та інші аспекти керівництва повинні бути готовими до e-commerce. Як показав 2020 рік, ви повинні бути готові рухатись до кінця, аби вижити в постійно мінливому ландшафті, котрий починається з того, що всі стикаються з електронною комерцією. — Джон Двоскін (Jon Dwoskin), The Jon Dwoskin Experience

12. Цифрові стратегії на основі даних

Невеликі компанії будуть інтенсивно працювати над цифровими стратегіями, щоб адаптуватися до нових форм споживання та інших наслідків пандемії. Особливо важливо буде провести маркетингові дослідження, які дозволять нам дізнатися про нові вимоги з перших вуст. Крім того, малі підприємства мають працювати над гнучкістю структур і витрат, аби зробити їх життєздатними і конкурентоспроможними. — Хосе Луїс Гонсалес Родрігес (José Luís González Rodriguez), ActionCOACH

13. Технологічний підрив

Технологічний підрив, викликаний пандемією, продовжить змінювати сам характер роботи, впливаючи на те, як організації підтримують стійку конкурентну перевагу на ринку. Це буде особливо акуально для малих підприємств, які у все більш взаємопов’язаному віртуальному світі будуть конкурувати не тільки з більшими гравцями на ринку, але і з іншими малими підприємствами з усього світу. — Джонатан Х. Вестовер (Jonathan H. Westover), доктор філософії, Ph.D, Utah Valley University & Human Capital Innovations, LLC

14. Унікальні онлайн-курси

Онлайн-курси стали відмінним способом розвинути бізнес під час пандемії. Якщо у вас є унікальна база знань і модель взаємодії з клієнтами, вливання знань у курси «зроби сам» може врятувати ваш бізнес в наступному році. Це не обмежує, і це стає пасивним доходом, якщо ви використовуєте якісні відео-камери для створення оригінального контенту курсу. — Амера Маккой (Amera McCoy), McCoy Consulting LLC

15. Інвестиції в інфраструктуру і взаємодію з клієнтами

У наступному році будуть виплачуватися дивіденди малому бізнесу, який зараз розумно інвестує в себе і своїх клієнтів. Малі підприємства, які зараз діють зі страху, зіткнуться з іще більшим страхом і втратами на противагу конкурентам, котрі вкладають кошти в свою інфраструктуру і взаємодію з клієнтами, аби залишатися актуальними зараз. Не дозволяйте страху управляти вами. Знайдіть можливість і витягніть вигоду. — Дрю Біхарілал (Dhru Beeharilal), Nayan Leadership, LLC

За матеріалами "15 Trends That Are Expected To Drive Small Business In 2021", Forbes.

Ілюстрація: A Cup Of Karachi



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)