ТЕНДЕНЦІЇ | Споживче майбутнє 23 грудня 2020 р.

Fjord Trends 2021: 7 головних тенденцій, які визначать майбутнє

На тлі пандемії COVID-19, змін в економіці і суспільстві, людство запустило хвилю інновацій, яка повинна стати масштабним проєктом розвитку на найближчі десятиліття, йдеться в 14-му щорічному дослідженні компанії Accenture «Fjord Trends 2021».

Fjord Trends 2021: 7 головних тенденцій, які визначать майбутнє

Згідно з дослідженням, пандемія виявила цілий комплекс абсолютно нових проблем для бізнесу: як реагувати з точки зору операційної діяльності та комунікацій із клієнтами; як виправдовувати постійно мінливі очікування споживачів; як «розтягнути» їх емпатію в часі, паралельно борючись за виживання в умовах нестабільної економіки.

«Історія показує, що після глобальної кризи починається нова ера мислення», — говорить Марк Кертіс (Mark Curtis), керівник департаменту інновацій та інтелектуального лідерства Accenture Interactive. — «Коли ми дивимося в майбутнє, перед нами відкривається безліч потенційних світів. Деякі з них лякають, деякі захоплюють, але всі вони в значній мірі не досліджені. Те, що ми робимо сьогодні, визначить іншу частину століття. У бізнесу з’явився мандат на повну свободу дій і простір для того, аби мислити і працювати по-новому».

Fjord Trends 2021 розглядає сім головних тенденцій, які визначать майбутнє, і дає практичні поради бізнесу, як вижити в XXI столітті.

1. Колективне витіснення

Тренд описує, як люди переживають зміни 2020 року, будучи витіснені зі звичного середовища, і як суспільство шукає нові способи реалізації. Те, як ми працюємо, ходимо по магазинах, вчимося, соціалізуємося, виховуємо дітей і піклуємося про своє здоров’я — для багатьох змінилося. Бренди повинні шукати нові шляхи, пропонувати новий досвід для взаємодії з людьми.

2. Інновації «зроби сам»

Інновації стимулюються людським талантом до винаходу нових або «виламування» існуючих способів справлятися з виникаючими труднощами: від віддалених офісних співробітників, які використовують прасувальну дошку в якості робочого столу, до батьків, які мимоволі стали вчителями. Технології стимулюють розвиток творчого потенціалу, люди переробляють платформи (TikTok, відеоігри) в концертні майданчики або використовують месенджери для важливих повідомлень. Раніше бренд повинен був створити готове рішення, але відбулася трансформація, і тепер бренди створюють умови для особистих інновацій.

3. Склад команди-мрії

Співробітники, які працюють віддалено, тепер практично «живуть в офісі», що має великий вплив на їхню взаємодію з роботодавцем і на те, хто приймає рішення щодо форми одягу на робочому відеодзвінку з дому, або хто несе відповідальність за збереження права працівника на недоторканність приватного життя. Навіть у світлі обіцяної повсюдної вакцинації відбуваються постійні зміни у відносинах між людьми і роботою, а також між роботодавцем і командами. У світі трудових відносин можна очікувати безліч нових організаційних моделей у найближчий час.

4. Гнучка інфраструктура

Способи придбання товарів і надання послуг змінилися — організаціям довелося переосмислити роботу ланцюжків поставок і ефективніше використовувати матеріальні активи. Одним із головних нововведень стало негайне задоволення споживчого імпульсу. Компаніям необхідно підвищити оперативність і стійкість організації, щоб швидше адаптуватися до стрімких змін. Слід очікувати подальших змін у цьому напрямку.

5. Прагнення до взаємодії

Люди проводять набагато більше часу, взаємодіючи зі світом через екрани пристроїв. У результаті помічають певну шаблонність у цифровому світі: в дизайні, функціональності, алгоритмах взаємодії. Організації повинні переглянути дизайн, контент, підходи до взаємодії з аудиторією, щоб привнести більше приємних емоцій і несподіваних ідей у досвід роботи через екран.

6. Виклики емпатії

Людям глибоко небайдуже, що представляють собою бренди, і як вони виражають свої цінності. Пандемія пролила світло на багато непрацюючих систем і нерівні можливості в світі — від доступу до охорони здоров’я до загальної соціальної рівності. Компанії повинні управляти наративом, який формує їх бренди, віддаючи перевагу тим компонентам і темам, які мають найбільше значення для людей, вибудовуючи свою поведінку навколо них.

7. Ритуали — втрачені і знайдені

Скасування і зрив звичних ритуалів — від святкування дня народження до прощання з померлими — мали значний вплив на суспільство. Компанії повинні допомагати людям у пошуках сенсу за допомогою нових ритуалів, які приносять у життя радість і комфорт. Потрібно усвідомити певну порожнечу, залишену втраченими ритуалами, і спроектувати адекватну заміну.

«Інновації, як ми бачили в минулому році, можуть бути потужним інструментом для стимулювання винахідливості людини, навіть в умовах хаосу», — сказав Брайан Віппл (Brian Whipple), генеральний директор Accenture Interactive. — «Наступний рік повинен пройти під знаком надії. Ми стали свідками і учасниками великих змін у суспільстві. Представлені тренди — шаблони способу мислення і дій, які визначають, що ми беремо з собою в майбутнє, а що залишаємо позаду. Ми можемо працювати краще, і люди цього заслуговують».

За матеріалами CNews



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 січня 2021
Онлайн-курс
Результативний продаж по телефону із задоволенням
26 січня — 25 лютого 2021
Онлайн-курс
Управління проєктами за методологією PMI (базовий курс)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)