ТЕНДЕНЦІЇ | Промисловість 3 січня 2023 р.

Вісім індустріальних трендів, які залишаться з нами надовго

Томас Зауерессіг (Thomas Saueressig), член виконавчої ради SAP SE, вважає, що існують певні бізнесові, технічні та соціальні розробки, які вплинуть на організації в різних галузях. Він ділиться вісьмома індустріальними трендами, які, як він очікує, залишаться з нами надовго.

Вісім індустріальних трендів, які залишаться з нами надовго

Все-як-послуга (XaaS)

Протягом багатьох десятиліть виробництво та продаж продукції є домінуючою бізнес-моделлю в багатьох галузях промисловості. На противагу цьому, надання послуг раніше асоціювалося лише з кількома секторами, такими як телекомунікації. Ці часи минули. Навряд чи існує продукт або послуга, яку клієнти не очікують отримати на основі підписки — від спортивного обладнання та послуг потокового мовлення в B2C до машин і програмного забезпечення в B2B. Коротше кажучи, спосіб споживання, замовлення й оплати продуктів і послуг змінився, і я впевнений, що цей тренд буде продовжувати трансформувати потоки доходів, дизайн продуктів і взаємодію з клієнтами в різних галузях.

Інтегрована мобільність

Тренди пов’язані між собою, так само як і XaaS і майбутнє мобільності. Раніше міська інфраструктура була побудована для автомобілів, які пересувалися між передмістями та центрами міст. Оскільки все більше і більше людей переїжджають до міст, це вже не є доцільним. Однак я не сумніваюся, що нові концепції та цифрові технології забезпечать зручну, безпечну і стійку мобільність у майбутньому. Ми вже бачимо перехід до інтегрованих рішень у сфері мобільності — починаючи з індивідуальних елементів мобільності, таких як автомобіль або велосипед, і закінчуючи інтеграцією з рішеннями масової мобільності — тими, за які люди платять на основі використання.

Нові шляхи для клієнтів

Коли справа доходить до клієнтського досвіду, галузеві межі розмиваються, а бізнес-моделі змішуються. Як споживачі, так і бізнес-клієнти очікують цілісного досвіду взаємодії з будь-яким брендом. Клієнти також вимагають персоналізованого досвіду, доступного будь-де і будь-коли. Сталий розвиток є ще однією рушійною силою. Очікування клієнтів будуть продовжувати зростати, і я радий бачити, як компанії надають єдиний досвід, який виходить за рамки процесу продажу і змушує клієнтів повертатися.

Здоров’я впродовж життя

Бути здоровим дуже важливо. За останні десятиліття було досягнуто значного прогресу в медицині, і технології зробили значний внесок у цей процес. За межами сфери охорони здоров’я цифрові пристрої, які збирають і компілюють дані про стан здоров’я і звички, все частіше використовуються в сферах, пов’язаних зі способом життя. Такі пристрої, як смарт-годинники, інтелектуальні ваги і сенсорні тренажери, генерують величезний масив даних про стан здоров’я і активність. Хоча цей тренд створює нові можливості для охорони здоров’я та медико-біологічних наук для вдосконалення діагностики та лікування, я також бачу наслідки для індустрії споживчих товарів, ритейлу та страхування.

Майбутнє капіталу та ризиків

Керуючись національними та міжнародними нормами, банки та страховики відіграють ключову роль в управлінні світовою фінансовою системою. За останні кілька років новатори у фінтех- та іншуртех-сферах змінили способи залучення та розподілу капіталу, передачі ризиків та здійснення платежів у нашій глобальній економіці. Сьогодні продукти та послуги в банківській і страховій сферах можуть бути на 100% цифровими, саме тому я очікую, що цей ринок і надалі буде піддаватися швидким змінам.

Стала енергетика

Зупинення зміни клімату та його наслідків для нашої планети є одним із найбільших викликів XXI століття, а перехід до сталої економіки — однією з фундаментальних потреб сьогодення. Енергія без викидів є одним із стовпів сталого розвитку. Багато рішень для енергетичного переходу вже існують. Зараз важливо впроваджувати їх масштабно — і я думаю, що це торкнеться кожної галузі. Переосмислення глобальної енергетичної системи — це масштабна справа, в якій будуть задіяні всі країни, всі галузі і всі люди.

Циркулярна економіка

Ще одним важливим стовпом сталого розвитку є циркулярна економіка. Надто довго наша глобальна економіка була лінійною та одноразовою: компанії беруть ресурси, виробляють речі, а користувачі їх викидають. У результаті люди не лише споживають більше ресурсів, ніж наша планета може відновити, але й накопичують відходи. Перехід до циркулярної економіки не лише захищає наше довкілля, а й відкриває нові можливості для бізнесу. Я переконаний, що винагорода від циркулярних бізнес-моделей значно перевищить інвестиції, які компаніям необхідно залучити сьогодні.

Стійкі мережі постачання

У сучасній глобально пов’язаній економіці збої в ланцюгах поставок можуть мати серйозні наслідки. Це включає в себе дефіцит і затримки поставок матеріалів і продуктів, що призводить до порожніх полиць і підвищення цін. Для побудови стійкості компаніям необхідна прозорість їхніх ланцюгів поставок, що дозволить їм здійснювати розумне планування. Це вимагає тісної співпраці та обміну даними між торговими партнерами у відкритій, але безпечній цифровій мережі. Створення такої прозорості в режимі реального часу в сучасних складних ланцюгах поставок вимагає величезних зусиль. Але я вважаю, що це найкращий — якщо не єдиний — спосіб дати компаніям можливість реагувати на перебої в попиті та пропозиції і передбачати їх.

Ілюстрація: pixabay.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)