ТЕНДЕНЦІЇ | Майбутнє інновацій 18 жовтня 2007 р.

Слова генерального директора здатні передбачити майбутнє

Мабуть жоден інвестор не відмовився б від кришталевої кулі, яка вміла передбачати майбутнє. Схоже, що дослідники, які працювали над прогнозуванням інновацій у компанії, зуміли досягнути певних успіхів у цій сфері.

Відповідно до концепції Джейдіпа Пребху (Jaideep Prabhu), професора маркетингової стратегії у Tanaka Business School, майбутнє інновацій у компанії можна спрогнозувати, керуючись тим, про що говорить генеральний директор.

Уважно прислухаючись до мовних зворотів, які використовує лідер компанії, та підраховуючи кількість речень у майбутньому часі, які з'являються у щорічних звітах, можна спрогнозувати майбутнє інновацій у компанії.

У своїй праці "Керуючи майбутнім: Увага генеральних директорів та інноваційні результати" (Managing the Future: CEO Attention and Innovation Outcomes (PDF)), опублікованій у жовтні 2007-го року, професор Пребху та його співавтори стверджують, що генеральні директори, які фокусують свою увагу на майбутніх подіях, що очікують компанію, а також зовнішніх факторах впливу — свідчать про високу ймовірність технологічного розвитку та інновацій в організації.

На противагу їм генеральні директори, які приділяють більше уваги внутрішнім подіям та операційним аспектам діяльності компанії — вказують на більш повільний розвиток компанії та ускладнену адаптацію до технологічних змін у ній. Дослідники доводять, що не лише конкретні дії, але й більш абстрактні слова генеральних директорів здатні задавати тон та напрямок розвитку організації.

Щоб перевірити дієвість цієї теорії, професор Пребху та його помічники проштудіювали безліч історичних даних, зібраних здебільшого із банківського сектору. Вони звертали увагу насамперед на результати інновацій, такі як швидкість відкриттів, розвитку та впровадження технології. Підраховуючи кількість орієнтованих на майбутнє фраз та слів у листах генеральних директорів до акціонерів та інших учасників бізнесу, дослідники зуміли передбачити майбутнє компанії на п'ять років.

За матеріалами "CEOs words can predict the future", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)