ТЕНДЕНЦІЇ | Майбутнє інновацій 18 жовтня 2007 р.

Слова генерального директора здатні передбачити майбутнє

Мабуть жоден інвестор не відмовився б від кришталевої кулі, яка вміла передбачати майбутнє. Схоже, що дослідники, які працювали над прогнозуванням інновацій у компанії, зуміли досягнути певних успіхів у цій сфері.

Відповідно до концепції Джейдіпа Пребху (Jaideep Prabhu), професора маркетингової стратегії у Tanaka Business School, майбутнє інновацій у компанії можна спрогнозувати, керуючись тим, про що говорить генеральний директор.

Уважно прислухаючись до мовних зворотів, які використовує лідер компанії, та підраховуючи кількість речень у майбутньому часі, які з'являються у щорічних звітах, можна спрогнозувати майбутнє інновацій у компанії.

У своїй праці "Керуючи майбутнім: Увага генеральних директорів та інноваційні результати" (Managing the Future: CEO Attention and Innovation Outcomes (PDF)), опублікованій у жовтні 2007-го року, професор Пребху та його співавтори стверджують, що генеральні директори, які фокусують свою увагу на майбутніх подіях, що очікують компанію, а також зовнішніх факторах впливу — свідчать про високу ймовірність технологічного розвитку та інновацій в організації.

На противагу їм генеральні директори, які приділяють більше уваги внутрішнім подіям та операційним аспектам діяльності компанії — вказують на більш повільний розвиток компанії та ускладнену адаптацію до технологічних змін у ній. Дослідники доводять, що не лише конкретні дії, але й більш абстрактні слова генеральних директорів здатні задавати тон та напрямок розвитку організації.

Щоб перевірити дієвість цієї теорії, професор Пребху та його помічники проштудіювали безліч історичних даних, зібраних здебільшого із банківського сектору. Вони звертали увагу насамперед на результати інновацій, такі як швидкість відкриттів, розвитку та впровадження технології. Підраховуючи кількість орієнтованих на майбутнє фраз та слів у листах генеральних директорів до акціонерів та інших учасників бізнесу, дослідники зуміли передбачити майбутнє компанії на п'ять років.

За матеріалами "CEOs words can predict the future", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)