ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерство 7 квітня 2014 р.

Лідерська темрява, або Чого не розуміють керівники

Чимало фахівців звертають увагу на те, що сьогодні занепад лідерства — це очевидний факт. Ось що думає з цього приводу Майк М’ятт (Mike Myatt)1, відомий автор та консультант з питань лідерства.

Майк М'ятт (Mike Myatt)
Майк М'ятт
(Mike Myatt)
Наявність або відсутність лідерських якостей можна розпізнати лише тоді, коли ви розумієте, про що йде мова. Але проблема полягає у тому, що більшість людей не знає, на які характеристики слід звертати увагу. Більше того, згідно останнього дослідження, проведеного виданням Chief Executive, багато діючих керівників, котрі взяли участь в опитуванні, погано уявляють, що потрібно для ефективного лідерства. Ось їхні відповіді, подані у порядку убування від найбільш до найменш значущої характеристики.
  1. Здатність змінюватися — 60%
  2. Стратегічне мислення — 55%
  3. Особистісна цілісність — 48%
  4. Виняткові комунікаційні здібності — 40%
  5. Відкритість та здатність вселяти довіру — 38%
  6. Наявність візії — 35%
  7. Вміння розвивати команди, що формуються на засадах багатоманітності їхнього складу — 33%
  8. Спроможність делегувати — 28%
  9. Позитивне налаштування — 26%
  10. Високий ступень самоусвідомлення — 26%

Якщо у вас колись виникало запитання, чому деякі керівники «не на своєму на місці», варто уважніше подивитися, які лідерські якості вони цінують найбільше. Як вам подобається те, що більшість діючих керівників не надто цінують такі найважливіші для лідера речі, як особистісна цілісність, відкритість та здатність вселяти довіру? А в порівнянні із результатами опитування 2013-го року, цьогорічне дослідження показало, що керівники вважають вищезазначені якості дедалі менш значущими. Отже, якщо взяти стан корпоративного лідерства, то тут ми впевнено рухаємося від поганого до гіршого.

Насправді ж спрогнозувати успіх або провал лідера вкрай просто. Достатньо лише з’ясувати, що вони цінують та наскільки послідовно готові відстоювати заявлені цінності. І нема чого дивуватися «непослідовним» діям лідера. Це означає виключно те, що ви не спромоглися розібратися у його характері. Все. Крапка.

Дуже часто поняття «лідерство» або неправильно трактується, або занадто ускладнюється. Насправді ж його можна звести до простого дослідження людської поведінки. Видатні лідери знають, як згуртувати людей навколо високої цілі та спільних цінностей задля того, щоб втілити у реальність чітко сформульовану та зрозумілу для всіх візію. Для них люди важливіші за процеси, зміни важать більше, ніж статус-кво, а простота має пріоритет перед складністю.

Усе, що роблять лідери — люди, яких залучають; культура, котру розвивають; візія, яку формулюють, — є віддзеркаленням їхніх цінностей. Або, говорячи простими словами, лідери досягають результатів, яких заслуговують.

Що ж робити тим, хто щиро прагне стати ефективним керівником? Перед усе варто звернутися до переліку якостей, які істинні лідери цінують найбільше.

  1. Цілісність характеру / безкорисна мужність
  2. Цінності / візія / погляд на речі під кутом зору служіння
  3. Формування оргкультури
  4. Створення бренду / формування прихильності йому
  5. Очолювання змін / «підривання» посередності
  6. Адаптивне творче мислення та розв’язання проблем
  7. Управління талантами / формування команд
  8. Вміння вислуховувати інших
  9. Фокусування на простоті
  10. Розуміння організації / ринку / самоусвідомлення

Тож вирішуйте, яким лідером хочете бути — схожим на тих, хто розділяє думку респондентів дослідження Chief Executive, або керівником, котрий у змозі ефективно управляти людьми та організацією в цілому.

За матеріалами "Why Your CEO Just Doesn't Get It", Forbes.


    1 Майк М’ятт — СЕО фірми N2growth, радник керівників компаній з переліку Fortune 500, автор книг «Hacking Leadership» («Досконале лідерство») та «Leadership Matters» («Лідерство — це важливо»).


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів
17 січня 2019
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)