Розробка стратегії і плана розвитку бізнесу


ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий маркетинг 7 листопада 2007 р.

Маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу

Маркетинг у соціальних мережах все частіше і частіше використовується в конкурентній боротьбі. Однак час, що приділяється маркетологами цьому інструменту, і бюджети, що вкладаються компаніями, поки непропорційні рівню їхнього інтересу, — заявляють у компанії Coremetrics, яка випустила друге щорічне дослідження «Face of the New Marketer» («Обличчя нового маркетолога»), повідомляє MediaRevolution із посиланням Marketing Charts і ClickZ.

Компанія Coremetrics професійно займається електронною комерцією та онлайновими кампаніями. У рамках дослідження, проведеного в третьому кварталі 2007 року, були опитані 116 маркетологів.

Як виявилося, хоча більшість рекламодавців сьогодні хочуть використовувати маркетинг у соціальних мережах, лише в деяких їх них є бюджети на те, щоб досягти цих цілей.

78% маркетологів заявили, що маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу. Однак лише 7,75% всіх онлайнових бюджетів сьогодні витрачається на соціальні мережі.

Проте торік маркетологи деяких компаній уже почали використовувати маркетинг у соціальних мережах, зокрема:

  • 58% застосовували user-generated контент або огляди,
  • 31% використовували блоги,
  • 25% використовували RSS-теки.

Фахівці Coremetrics довідалися й про інші переваги в сфері цифрового маркетингу. Так, більшість респондентів назвали пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO) "пріоритетом номер один" серед інших названих дев'яти видів цифрового маркетингу. Однак SEO посіла тільки четверте місце в рейтингу, якщо в розрахунок бралися й час, виділений на цей вид маркетингу, і вкладений бюджет. Найбільшу кількість часу (у середньому 22%) маркетологи як і раніше продовжують приділяти email-кампаніям, а більша частина бюджетів витрачається на онлайнову рекламу (у середньому 33%).

«По мірі того, як маркетологам брендів стають доступними все більше інструментів, ми продовжимо спостерігати, як вони будуть більше звертатися до соціальних мереж», — зауважує Джон Сквайр (John Squire), віце-президент компанії Coremetrics. За його словами, здатність нових інструментів ретельно відслідковувати такий показник, як ROI (повернення вкладених інвестицій), змусить маркетологів включати нові медіа в рекламні кампанії.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Образование против талантаОбразование против таланта
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)