ТЕНДЕНЦІЇ | E-learning 13 грудня 2007 р.

Розвінчання міфів про електронне навчання

Ще десять років тому аналітики прогнозували вибуховий розвиток практик онлайн-навчання, яке, на їх думку, найближчим часом повинно було повністю замінити консервативні університетські підходи.

Але пройшов час, і ми бачимо, що більшість менеджерів до сих пір продовжують користуватися "застарілими методами". Мало хто з них витрачає хоча б пів-години на день, шукаючи відповіді на проблемні запитання через електронні ресурси. При цьому, за результатами останнього дослідження, лише один із п'яти бере участь у структурованій програмі електронного навчання.

Опитування, в якому взяло участь близько 1000 менеджерів та 12 великих роботодавців, проведене британським Chartered Management Institute спільно з Centre for Applied Human Resource Research, виявило, що не зважаючи на те, що дев'ять із 10-ти менеджерів мають доступ до мережі Інтернет, переважна їх більшість ігнорують можливості онлайн-освіти.

Тільки половина менеджерів протягом останнього року хоча б раз зверталася до управлінських ресурсів і лише кожен п'ятий бере участь у структурованій програмі електронного навчання.

Характерною ознакою вищого менеджменту компаній є те, що зазвичай вони позитивно ставляться до можливостей онлайн-освіти і вважають Інтернет одним із ключових рушіїв навчання. Майже шість із десяти респондентів переконані, що електронне навчання — це надпотужний освітній ресурс, який найближчим часом буде впроваджено у всіх великих світових компаніях. Проте ця мрія на сьогодні так і не втілилася у реальність.

Третина респондентів вбачають перспективи електронного навчання насамперед у його ефективності та низькій вартості.

Проте, існують і негативні фактори. Так, половина респондентів відчувають психологічний супротив практикам онлайн-навчання, оскільки побоюються, що таким чином люди можуть "розівчитися взаємодіяти". Три чверті учасників опитування віддають перевагу особистим зустрічам та взаємодії із вчителем, тренером або наставником. Кожен п'ятий респондент скаржиться, що зміст онлайн-курсів не відповідає їхнім потребам та інтересам, або просто не достатньо цікавий, щоб залучити їх до навчання. Троє з десяти учасників опитування визнали, що їхня мотивація не достатня для проходження онлайн-курсів, а ще 17% респондентів звинувачують у своїх невдачах відсутність "відповідної підтримки".

Йо Коусон (Jo Causon), директор напрямку маркетингу та корпоративних питань у Chartered Management Institute, пояснює: "Існують очевидні переваги впровадження системи електронного навчання, але до тих пір, поки організації не зможуть запропонувати потужні стимули та підтримку, масового переходу на онлайн-інструменти не відбудеться".

За матеріалами "E-learning is a boring distraction", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.





БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)