ТЕНДЕНЦІЇ | PR 11 лютого 2008 р.

Практика громадських зв'язків провідних компаній України

7 лютого 2008-го року Українська Асоціація зі зв'язків з громадськістю (UAPR) оприлюднила результати першого дослідження "Практика громадських зв'язків провідних компаній України", проведеного спільно із компанією GfK Ukraine.

Це перший в історії українського бізнесу випадок, коли за дослідження PR-ринку взялась фахова асоціація спільно з професійною дослідницькою компанією. Наразі отримано результати якісного етапу даного дослідження.

Дослідження проводилось у форматі інтернет-опитування і включало запитання про структуру відділу зв'язків із громадськістю компанії-респондента, його функції, вплив на прийняття рішень та динаміку витрат організації на PR. Компаній-респондентів було обрано за рейтингом компаній та менеджерів ТОП-100 від "Інвест-Газети". Вони представляли різні галузі та форми власності. У дослідженні взяли участь PR-спеціалісти з 18-ти провідних компаній України, які працюють у сферах сільського господарства, промисловості, виробництва товарів і послуг, торгівлі, зв'язку, фінансової сфери, тощо.

Результати дослідження показали, що дві третини компаній-респондентів мають окремі підрозділи зі зв'язків з громадськістю, підпорядковані, здебільшого, керівнику компанії. Найпріоритетнішим напрямком діяльності PR-відділів абсолютної більшості опитаних компаній виявились зв'язки зі ЗМІ. Однакову кількість голосів набрали внутрішній і корпоративний PR, трохи менше — продуктовий PR. Половина респондентів назвала пріоритетними зв'язки з урядом та інвесторами і лише кілька компаній сказали, що займаються кризовим PR, спонсорством та корпоративною соціальною відповідальністю.

Абсолютна більшість респондентів використовує платні розміщення статей у своїй роботі і лише одна компанія повідомила, що робить це з поміткою "на правах реклами". Половина респондентів витрачає на платні розміщення більше чверті відведеного на PR бюджету.

Серед своїх основних досягнень за останні 12 місяців більшість PR-фахівців назвали зростання відкритості компанії та підвищення ступеню пристуності в інформаційному просторі.

Виступ представників компаній UAPR та GfK викликав активну дискусію, в результаті якої було виявлено основні проблеми, з якими сьогодні найчастіше доводиться стикатися PR-відділам компаній. Зокрема, було поставлено під сумнів статистичну точність вибірки, використаної у дослідженні. Проте, представники дослідження запевнили, що наведені дані — це результат лише першого — якісного — етапу. Вони гарантували проведення кількісного дослідження, внаслідок якого з'явиться можливість опублікувати статистично точні дані про ситуацію у сфері PR в українських компаніях.

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)