ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 26 березня 2008 р.

Якими будуть «нові» ІТ-директори

Стратегічна цінність інформації нікуди не зникне, тоді як роль ІТ-директорів може суттєво скоротитися. "Через десять років у світі майже не залишиться директорів з інформаційних технологій", — переконаний Ян Кемпбел (Ian Campbell), генеральний директор консалтингової компанії Nucleus Research.

Цінність інформації для організацій всіх типів продовжуватиме зростати протягом кількох наступних років. А це, в свою чергу, може означати, що управління інформаційною стратегією перетвориться на провідну функцію компанії, якою керуватиме топ-менеджер, підзвітний безпосередньо генеральному директорові. І посада цієї людини звучатиме як директор з інформації, а не директор з інформаційних технологій. Натомість того, щоб займатися рутинними обов'язками технічного спеціаліста, такі менеджери відповідатимуть за стратегічну функцію інформації у компанії.

"ІТ-директори еволюціонують у справжніх агентів змін", — пояснює Боббі Камерон (Bobby Cameron), віце-президент Forrester Research. "Їм більше не потрібно зосереджуватися на технологіях. Настав час зробити крок у бік стратегії. Єдине запитання, чи готові вони до таких змін. Адже розуміння нової ролі інформаційних технологій в організаційний структурі — перший крок до зміни свідомості ІТ-директорів".

Другий крок — це проактивність інформаційних менеджерів на шляху до переосмислення технологічних аспектів та зниження їхньої ролі.

"Настав час вийти за рамки своєї «зони комфорту», — стверджує Стівен Пікет (Stephen Pickett), генеральний директор SIM Foundation. — Більшість топ-менеджерів люблять, коли перед ними постають нові виклики. Перехід від технологій до інформації — це найбільший виклик, який чекає ІТ-директорів найближчими роками".

За матеріалами "The "New" Chief Information Officer", CIO Insight.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
4 березня 2020
Київ
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
5-6 березня 2020
Київ
Сучасні технології ціноутворення в ритейлі
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)