ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ 26 березня 2008 р.

Якими будуть «нові» ІТ-директори

Стратегічна цінність інформації нікуди не зникне, тоді як роль ІТ-директорів може суттєво скоротитися. "Через десять років у світі майже не залишиться директорів з інформаційних технологій", — переконаний Ян Кемпбел (Ian Campbell), генеральний директор консалтингової компанії Nucleus Research.

Цінність інформації для організацій всіх типів продовжуватиме зростати протягом кількох наступних років. А це, в свою чергу, може означати, що управління інформаційною стратегією перетвориться на провідну функцію компанії, якою керуватиме топ-менеджер, підзвітний безпосередньо генеральному директорові. І посада цієї людини звучатиме як директор з інформації, а не директор з інформаційних технологій. Натомість того, щоб займатися рутинними обов'язками технічного спеціаліста, такі менеджери відповідатимуть за стратегічну функцію інформації у компанії.

"ІТ-директори еволюціонують у справжніх агентів змін", — пояснює Боббі Камерон (Bobby Cameron), віце-президент Forrester Research. "Їм більше не потрібно зосереджуватися на технологіях. Настав час зробити крок у бік стратегії. Єдине запитання, чи готові вони до таких змін. Адже розуміння нової ролі інформаційних технологій в організаційний структурі — перший крок до зміни свідомості ІТ-директорів".

Другий крок — це проактивність інформаційних менеджерів на шляху до переосмислення технологічних аспектів та зниження їхньої ролі.

"Настав час вийти за рамки своєї «зони комфорту», — стверджує Стівен Пікет (Stephen Pickett), генеральний директор SIM Foundation. — Більшість топ-менеджерів люблять, коли перед ними постають нові виклики. Перехід від технологій до інформації — це найбільший виклик, який чекає ІТ-директорів найближчими роками".

За матеріалами "The "New" Chief Information Officer", CIO Insight.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2021
Київ
Фінанси для нефінансистів
22-23 вересня 2021
Онлайн-курс
Професійний продаж В2В: від першого контакту до повторного продажу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
12 важелів успіху12 важелів успіху
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)