ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 31 березня 2008 р.

Контакт із клієнтами: Глобальні інновації

Щорічне дослідження корпорацій, які здійснили найбільші інвестиції у дослідження та розвиток, виявило два основних фактори успіху: пов'язування між собою інноваційної моделі та корпоративної стратегії та постійний фокус на бажання клієнтів.

Яким чином компанії здатні забезпечити успішність інновацій? Вони можуть збільшувати бюджети на інновації, наймати найкращих інженерів, впроваджувати найновіші технології та проводити найкращі маркетингові дослідження. Але до тих пір, поки вони чітко не усвідомлюватимуть мету своєї діяльності та бажання своїх клієнтів, їхні зусилля навряд чи зможуть принести реальну користь. Принаймні, в порівнянні з конкурентами, які вдало справляються із цими завданнями.

Коли Джона Шіча (John Schiech), президента напрямку у компанії Black & Decker, запитали, що зробило його компанію настільки успішною, він відповів просто: "Інженери, маркетинг та години комунікацій".

Нове дослідження ще раз доводить важливість корпоративних інновацій. Завдяки йому було ідентифіковано три відмінні інноваційні стратегії. Фактично кожна компанія, як виявилося пізніше, віддає перевагу одній із цих стратегій:

  • Шукачі потреби (need seekers): Компанії, які активно залучають наявних і потенційних клієнтів для створення нових продуктів, сервісів та процесів. Вони намагаються бути першими, хто вийде на ринок з цими продуктами.

  • Читачі ринку (market readers): Компанії, які постійно тримають руку на пульсі ринку, поступово змінюючись разом із ним.

  • Драйвери технологій (technology drivers): Компанії, які намагаються завжди використовувати можливості, що з'являються у них завдяки новітнім технологіям. Вони постійно збільшують свої інвестиції у дослідження та розвиток, а також часто намагаються вирішити проблеми споживачів ще задовго до того, як вони виникнуть.

Можливо, одним із найважливіших відкриттів цього дослідження стало те, що жодна із цих стратегій не дає компанії якоїсь особливої переваги чи є кращою, ніж інші. Інакше кажучи, кожна з цих стратегій може перетворити компанію на висококласного інноватора. Більший же вплив на успішність компаній має не інноваційна стратегія, а зв'язок між стратегією та фокусом на споживачів.

За матеріалами "The Customer Connection: The Global ­­­Innovation 1000", strategy+business.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Доктрина шокаДоктрина шока
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)