ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 31 березня 2008 р.

Контакт із клієнтами: Глобальні інновації

Щорічне дослідження корпорацій, які здійснили найбільші інвестиції у дослідження та розвиток, виявило два основних фактори успіху: пов'язування між собою інноваційної моделі та корпоративної стратегії та постійний фокус на бажання клієнтів.

Яким чином компанії здатні забезпечити успішність інновацій? Вони можуть збільшувати бюджети на інновації, наймати найкращих інженерів, впроваджувати найновіші технології та проводити найкращі маркетингові дослідження. Але до тих пір, поки вони чітко не усвідомлюватимуть мету своєї діяльності та бажання своїх клієнтів, їхні зусилля навряд чи зможуть принести реальну користь. Принаймні, в порівнянні з конкурентами, які вдало справляються із цими завданнями.

Коли Джона Шіча (John Schiech), президента напрямку у компанії Black & Decker, запитали, що зробило його компанію настільки успішною, він відповів просто: "Інженери, маркетинг та години комунікацій".

Нове дослідження ще раз доводить важливість корпоративних інновацій. Завдяки йому було ідентифіковано три відмінні інноваційні стратегії. Фактично кожна компанія, як виявилося пізніше, віддає перевагу одній із цих стратегій:

  • Шукачі потреби (need seekers): Компанії, які активно залучають наявних і потенційних клієнтів для створення нових продуктів, сервісів та процесів. Вони намагаються бути першими, хто вийде на ринок з цими продуктами.

  • Читачі ринку (market readers): Компанії, які постійно тримають руку на пульсі ринку, поступово змінюючись разом із ним.

  • Драйвери технологій (technology drivers): Компанії, які намагаються завжди використовувати можливості, що з'являються у них завдяки новітнім технологіям. Вони постійно збільшують свої інвестиції у дослідження та розвиток, а також часто намагаються вирішити проблеми споживачів ще задовго до того, як вони виникнуть.

Можливо, одним із найважливіших відкриттів цього дослідження стало те, що жодна із цих стратегій не дає компанії якоїсь особливої переваги чи є кращою, ніж інші. Інакше кажучи, кожна з цих стратегій може перетворити компанію на висококласного інноватора. Більший же вплив на успішність компаній має не інноваційна стратегія, а зв'язок між стратегією та фокусом на споживачів.

За матеріалами "The Customer Connection: The Global ­­­Innovation 1000", strategy+business.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)