Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Турботливість керівників 22 липня 2008 р.

Генеральним директорам не вистачає людяності

Лише один з п'яти співробітників, яким запропонували охарактеризувати їхніх генеральних директорів, назвали топ-менеджерів своїх компаній "турботливими" чи "приязними". (Самі ж керівники компаній вважають себе вдвічі більш людяними, ніж їхні підлеглі). При цьому, близько половини опитаних поставили своїм керівникам найнижчу оцінку за рівень їхньої зацікавленості інтересами співробітників та здатність комунікувати.

"Це дуже серйозна проблема, — переконаний Рафаель Пастор (Rafael Pastor), генеральний директор Vistage International, мережевої організації для генеральних директорів. — Керівники попросту забувають про важливість натхнення та мотивації для їхніх підлеглих, вони не докладають жодних зусиль, щоб дати їм відчути себе більш важливими та цінними для компанії. Керівники ставлять свої професійні якості вище, ніж особистісні".

Погана ситуація у сфері людських стосунків зовсім не дивує Боба Саттона (Bob Sutton), професора з менеджменту у Стенфорді, а також автора книги "Жодних покидьків: Створення цивілізованого середовища та виживання у середовищі, яке таким не є" (The No Asshole Rule: Building a Civilized Workplace and Surviving One That Isn't). "Дослідження показують, що коли ми даємо людям владу — вони стають більш сфокусованими на власних потребах і менше звертають увагу на тих людей, які їх оточують, — стверджує Боб. — Іншими словами, влада перетворює людей на покидьків".

Існує безліч способів покращити міжособистісні навички генерального директора. Але для цього завжди потрібне його власне бажання! І якщо ви є керівником компанії — знайдіть час на те, щоб завітати до офісу компанії і безпосередньо поспілкуватися зі своїми підлеглими. Результати досліджень показують, що співробітники, які регулярно спілкуються із топ-менеджментом компанії, краще ставляться до своїх керівників.

"Перше питання, яке я зазвичай задаю керівникові, який отримує низьку оцінку у своїх підлеглих: Скільки часу ви проводите, спілкуючись зі своїми співробітниками? — розповідає Уільям Уолік (William Wallick), професор з менеджменту, — Якщо ви не приймаєте жодної участі в особистому житті ваших підлеглих — тоді не дивно, що всі свідчення про вас вони отримують, спілкуючись із колегами у коридорах компанії. А чутки, як відомо, не бувають "добрими".

Втім, експерти застерігають керівників від занадто швидкого (раптового) "перевтілення". Адже працівникам буде важко повірити, що вчорашній "покидьок" за одну ніч перетворився на мудрого та щирого наставника. А якщо вони відчуватимуть фальшивість — то ви ніколи не зумієте створити довірливі стосунки.

Тому основна порада генеральному директорові звучить так: Якщо ви турбуєтесь про добробут власної компанії — тоді потурбуйтесь про своїх співробітників. Адже саме вони вирішуватимуть, де завтра опиниться ваша організація.

За матеріалами "CEO Survey: Lacking the Human Touch", BNet.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера

Відгуки

Смерек Віталій Ярославович, smerekvitalik@rambler.ru
Є такий цікавий парадокс. Західним менеджерам більше не вистачає людяності, а нашим (себто українським і російським) елементарної культури. А загалом майже всі (але не всі) гендеректори є "варятунцями". Хочете приклади ? Та згадайте хоча б легендарного Джека Уелча якого і прозвали "Нейтронним Джеком". А якщо Ви хочете знайти "варятунців" серед наших директорів тоді тикніть пальцем в любий із рейтингів генеральних директорів - із ймовірністю 80 % Ви натрапите на такого собі пересічного "нашого варятунця".
2008-07-22 20:22:08
Відповісти


Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)