ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження споживачів 12 червня 2009 р.

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів Дослідницька компанія Millward Brown провела дослідження ролі споживачів, які віддають перевагу онлайн-технологіям вибору й придбання товарів або послуг (так званих «цифрових» споживачів). У середньому, за всіма дослідженими категоріями і країнами, у «цифрових» споживачів зв'язок із «середньостатистичним» брендом виявився сильніше на 15%. Особливо він актуальний для авіакомпаній (93%) і для компаній-постачальників апаратного та програмного забезпечення (48% і 45% відповідно). Далі йдуть провайдери кредитних карт, парфумерія, одяг, засоби по догляду за тілом, автомобілі, тощо.

Дослідники пояснюють це тим, що споживачі, які віддають перевагу цифровим технологіям, просто більше цікавляться марками. Досвід пошуку в Інтернеті й онлайн-покупок допомагають їм краще дізнаватися про бренди, що, у свою чергу, збільшує до них інтерес. Це також підтверджується тим, що в середньому відзначена різниця вище для тих категорій товарів, якими частіше користуються «цифрові» споживачі. Таким чином, що більше пошуків і покупок товарів якої-небудь категорії відбувається за допомогою віртуальних технологій, то більше розрив між «цифровими» і «не-цифровими» споживачами з погляду зв'язку із брендом.

Тренд справедливий для всіх країн світу. Найбільша різниця між двома категоріями споживачів спостерігається в Японії й на Тайвані (+36%), найменша — у Китаї, де зв'язок «цифрових» споживачів із брендами сильніше, ніж в інших, на 2%.

Дослідження було проведене компанією Millward Brown у 2008-му році. У цілому проведено більше 100 тис. інтерв'ю зі споживачами, і більше 8000 вимірів брендів. Інтерв'ю проводилися в 24-х країнах і для 15-ти категорій товарів у кожній країні.

Див. детальний звіт — BrandZ Digital Consumers Report (PDF, 1.5 Mb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)