ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження споживачів 12 червня 2009 р.

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів Дослідницька компанія Millward Brown провела дослідження ролі споживачів, які віддають перевагу онлайн-технологіям вибору й придбання товарів або послуг (так званих «цифрових» споживачів). У середньому, за всіма дослідженими категоріями і країнами, у «цифрових» споживачів зв'язок із «середньостатистичним» брендом виявився сильніше на 15%. Особливо він актуальний для авіакомпаній (93%) і для компаній-постачальників апаратного та програмного забезпечення (48% і 45% відповідно). Далі йдуть провайдери кредитних карт, парфумерія, одяг, засоби по догляду за тілом, автомобілі, тощо.

Дослідники пояснюють це тим, що споживачі, які віддають перевагу цифровим технологіям, просто більше цікавляться марками. Досвід пошуку в Інтернеті й онлайн-покупок допомагають їм краще дізнаватися про бренди, що, у свою чергу, збільшує до них інтерес. Це також підтверджується тим, що в середньому відзначена різниця вище для тих категорій товарів, якими частіше користуються «цифрові» споживачі. Таким чином, що більше пошуків і покупок товарів якої-небудь категорії відбувається за допомогою віртуальних технологій, то більше розрив між «цифровими» і «не-цифровими» споживачами з погляду зв'язку із брендом.

Тренд справедливий для всіх країн світу. Найбільша різниця між двома категоріями споживачів спостерігається в Японії й на Тайвані (+36%), найменша — у Китаї, де зв'язок «цифрових» споживачів із брендами сильніше, ніж в інших, на 2%.

Дослідження було проведене компанією Millward Brown у 2008-му році. У цілому проведено більше 100 тис. інтерв'ю зі споживачами, і більше 8000 вимірів брендів. Інтерв'ю проводилися в 24-х країнах і для 15-ти категорій товарів у кожній країні.

Див. детальний звіт — BrandZ Digital Consumers Report (PDF, 1.5 Mb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Закупівельна логістика та управління запасами (Віктор Пузанов)
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)