ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження споживачів 12 червня 2009 р.

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів

Millward Brown: Дослідження «цифрових» споживачів Дослідницька компанія Millward Brown провела дослідження ролі споживачів, які віддають перевагу онлайн-технологіям вибору й придбання товарів або послуг (так званих «цифрових» споживачів). У середньому, за всіма дослідженими категоріями і країнами, у «цифрових» споживачів зв'язок із «середньостатистичним» брендом виявився сильніше на 15%. Особливо він актуальний для авіакомпаній (93%) і для компаній-постачальників апаратного та програмного забезпечення (48% і 45% відповідно). Далі йдуть провайдери кредитних карт, парфумерія, одяг, засоби по догляду за тілом, автомобілі, тощо.

Дослідники пояснюють це тим, що споживачі, які віддають перевагу цифровим технологіям, просто більше цікавляться марками. Досвід пошуку в Інтернеті й онлайн-покупок допомагають їм краще дізнаватися про бренди, що, у свою чергу, збільшує до них інтерес. Це також підтверджується тим, що в середньому відзначена різниця вище для тих категорій товарів, якими частіше користуються «цифрові» споживачі. Таким чином, що більше пошуків і покупок товарів якої-небудь категорії відбувається за допомогою віртуальних технологій, то більше розрив між «цифровими» і «не-цифровими» споживачами з погляду зв'язку із брендом.

Тренд справедливий для всіх країн світу. Найбільша різниця між двома категоріями споживачів спостерігається в Японії й на Тайвані (+36%), найменша — у Китаї, де зв'язок «цифрових» споживачів із брендами сильніше, ніж в інших, на 2%.

Дослідження було проведене компанією Millward Brown у 2008-му році. У цілому проведено більше 100 тис. інтерв'ю зі споживачами, і більше 8000 вимірів брендів. Інтерв'ю проводилися в 24-х країнах і для 15-ти категорій товарів у кожній країні.

Див. детальний звіт — BrandZ Digital Consumers Report (PDF, 1.5 Mb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)