Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерські практики 17 червня 2009 р.

Hewitt Associates: Лідерство в часи економічної кризи

Hewitt Associates: Лідерство в часи економічної кризи Якщо неефективне лідерство стало основною причиною сучасної світової економічної кризи, то ефективне лідерство допоможе вийти з рецесії. Лідерство повинно фокусуватися на майбутньому, об'єднувати людей навколо певної спільної візії та надихати їх до звершень. Воно базується на впровадженні необхідних змін. І, зрештою, його остаточною метою є досягнення встановлених результатів.

Лідери впевнені у реальності поставлених цілей, а їхні послідовники впевнені у самих лідерах. Ключові принципи лідерства вже неодноразово були перевірені часом і ніякі тимчасові труднощі чи рецесії не зможуть змінити цього факту. Проте, існує ряд лідерських практик, які довели свою ефективність під час рецесії. Саме такі практики пропонує вашій увазі відома компанія Hewitt Associates.

Не заперечуйте очевидного

У період економічної кризи лідери як ніколи повинні усвідомлювати реальність того, що відбувається. "Заперечення" реальності та очікування кращих часів навряд чи призведе до чогось хорошого. Лідери повинні ще більше займатися аналізом ринків, клієнтів, працівників, акціонерів та конкурентів. Їм треба працювати з фактами, а не з мріями та бажаннями.

Не "скорочуйте" лише заради економії! Скорочуйте стратегічно!

Банальне урізання бюджетів всюди, де можна "урвати копійку", не призведе ні до чого хорошого. Скорочення витрат, а іноді — й персоналу — це найбільш очевидна реакція на економічну рецесію. Але підходити до неї потрібно з розумом, стратегічно, розраховуючи на позитивний довгостроковий результат. Завжди пам'ятайте про ключові цілі вашої компанії і ніколи не скорочуйте те, що може негативно вплинути на досягнення цих цілей.

Не упускайте нових можливостей

Історія показує, що періоди економічної рецесії зазвичай відкривають перед людьми безліч нових можливостей. Лідери завжди знають про це і тому ставляться до кризи як до можливості відкрити нові цінності та розвинути таланти своїх підлеглих. Але як показує та ж історія — дуже мало лідерів насправді дотримуються своїх слів, коли настає економічна криза. Вміння помічати можливості дуже значною мірою залежить від гнучкості лідерів та їхньої здатності "читати" конкурентний ландшафт. Треба помічати зміни раніше, ніж їх побачать інші, і використовувати це на свою користь.

Визначте пріоритети і повністю сфокусуйтесь на них

Дивовижно, як багато лідерів не визначають нових пріоритетів для свого бізнесу у зв'язку з кризою. Тим не менше, коли ситуація на ринку стає дуже скрутною, ви не можете продовжувати переслідувати ті самі цілі, коли ситуація була сприятливою.

Дійте цілеспрямовано і послідовно

У часи кризи особливо важливо мобілізувати зусилля, досягнути чіткості, звітності та постійно моніторити прогрес.

Переконайтесь, що у вас є правильні лідери, які фокусуються на правильні цілі

Потрібно сфокусуватися на лідерах, які можуть досягати високої результативності і поставити їх на ключові ролі у компанії.

Звузьте часові рамки по звітності

Більшість спортивних тренерів, коли заохочують свою команду під час гри, спонукають їх повністю зосередитися на наступних двох хвилинах у грі. Те саме стосується і бізнесу — потрібно розбити весь план на короткі цикли таким чином, щоб було зрозуміло, що робити далі і при цьому успішно виконувалися поставлені цілі.

Розвивайте свій бренд

Криза — це чудова можливість для брендінгу. Складається враження, що в часи кризи клієнти краще запам'ятовують бренди та імена, ніж під час стабільної економічної ситуації. Тому сьогодні вам варто зробити щось виняткове для того, щоб надовго зайняти своє місце у пам'яті клієнтів.

Не забувайте про провідні таланти компанії

Саме найталановитіші співробітники здатні допомогти вашій компанії пережити скрутні часи. Але якщо ви не будете приділяти їм уваги і продовжувати займатися їхньою мотивацією — вони покинуть вашу компанію навіть під час рецесії. Повірте, такі люди обов'язково знайдуть, куди їм податися. А мудрі компанії-конкуренти ніколи не дозволять таким "перлинам" довго залишатися на ринку праці. Та навіть якщо під час кризи ваші таланти не покинуть компанію — вони назавжди запам'ятають вашу поведінку в складних ситуаціях. І не факт, що вони не покинуть вас за першої кращої нагоди.

Успішне лідерство потребує практики, дисципліни і часу. Під час економічної рецесії багато компаній забувають про важливість правильної поведінки. Вони думають тільки про виживання, замість того, щоб планувати довгостроково. Проте, дотримуючись порад, наведених вище, лідери зможуть краще справлятися із кризою.

За матеріалами "Leading in an Economic Downturn", Hewitt Associates.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)