ТЕНДЕНЦІЇ | Планування 31 серпня 2009 р.

Як планувати «в тумані»

"Процес бюджетування у більшості компанії — це найбільш неефективна практика управління", — запевняє Джек Уелч, колишній керівник GE, у своїй книзі "Переможець" (Winning). Ті компанії, які формували свої бюджети наприкінці минулого року, безперечно, погодяться з ним.

Зіткнувшись із надзвичайно складними умовами для ведення бізнесу, керівники та топ-менеджери сьогодні не мають анінайменшого уявлення, що вібуватиметься з їхніми компаніями через тиждень, місяць, рік.

За даними глобального дослідження, в якому взяло участь близько 1300 фінансових директорів, проведеного нідерландським Tilburg University спільно з американським Duke University, показало, що як ніколи раніше фінансові експерти сьогодні не здатні продукувати точних прогнозів на майбутнє.

Навіть короткострокове планування часто виявляється помилковим, а компанії відчувають, що їхні звичні інструменти більше не спрацьовують.

Різні компанії виходять із цієї ситуації по-різному. Наприклад, компанія Lego проводить щомісячні сесії із топ-менеджментом, щоб обмінятися знаннями щодо змін на різних ринках. Зібравшись разом, найкращі уми компанії не лише обговорюють те, що відбулося протягом останнього місяця, але й намагаються спрогнозувати, які зміни очікують компанію протягом наступних 12 місяців.

Деякі компанії навіть формалізували такий підхід до планування, назвавши його "гнучким прогнозом". Свою назву він отримав тому, що наприкінці кожного кварталу менеджери по-новому переоцінюють прогнози та плани на рік, беручи до уваги ті зміни, які відбулися на ринку за три місяці. Однією з основних переваг таких "гнучких прогнозів" є те, що вони відучують людей жорстко фокусуватися на поточних числах і не відходити від них навіть тоді, коли все навколо руйнується.

За матеріалами "Managing in the fog", Economist.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливоТонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)