ТЕНДЕНЦІЇ | Планування 31 серпня 2009 р.

Як планувати «в тумані»

"Процес бюджетування у більшості компанії — це найбільш неефективна практика управління", — запевняє Джек Уелч, колишній керівник GE, у своїй книзі "Переможець" (Winning). Ті компанії, які формували свої бюджети наприкінці минулого року, безперечно, погодяться з ним.

Зіткнувшись із надзвичайно складними умовами для ведення бізнесу, керівники та топ-менеджери сьогодні не мають анінайменшого уявлення, що вібуватиметься з їхніми компаніями через тиждень, місяць, рік.

За даними глобального дослідження, в якому взяло участь близько 1300 фінансових директорів, проведеного нідерландським Tilburg University спільно з американським Duke University, показало, що як ніколи раніше фінансові експерти сьогодні не здатні продукувати точних прогнозів на майбутнє.

Навіть короткострокове планування часто виявляється помилковим, а компанії відчувають, що їхні звичні інструменти більше не спрацьовують.

Різні компанії виходять із цієї ситуації по-різному. Наприклад, компанія Lego проводить щомісячні сесії із топ-менеджментом, щоб обмінятися знаннями щодо змін на різних ринках. Зібравшись разом, найкращі уми компанії не лише обговорюють те, що відбулося протягом останнього місяця, але й намагаються спрогнозувати, які зміни очікують компанію протягом наступних 12 місяців.

Деякі компанії навіть формалізували такий підхід до планування, назвавши його "гнучким прогнозом". Свою назву він отримав тому, що наприкінці кожного кварталу менеджери по-новому переоцінюють прогнози та плани на рік, беручи до уваги ті зміни, які відбулися на ринку за три місяці. Однією з основних переваг таких "гнучких прогнозів" є те, що вони відучують людей жорстко фокусуватися на поточних числах і не відходити від них навіть тоді, коли все навколо руйнується.

За матеріалами "Managing in the fog", Economist.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)