ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 17 вересня 2009 р.

Використання соціальних медіа в маркетингу

Використання соціальних медіа в маркетингу Для того, що визначити, яким чином маркетологи використовують соціальні медіа, ще у березні цього року було проведено спеціальне дослідження. Його автором став Майл Стельцнер (Michael Stelzner), спеціаліст у сфері нових медіа та автор багатьох публікацій на цю тему.

Основні результати дослідження такі:

  1. Більшість маркетологів вважають себе новачками у сфері соціальних медіа. Майже 88% опитаних респондентів використовують соціальні медіа для маркетингу в своєму бізнесі, але вражаючих 72% займаються цим протягом кількох місяців (чи навіть менше).

  2. 64% маркетологів витрачають на роботу з соціальними медіа 5 або більше годин на тиждень. 39% — 10 або більше годин.

  3. Основна причина, чому маркетологи вдаються до використання соціальних медіа — розширення видимості їхнього бізнесу. Таку відповідь дали 81% всіх респондентів. На другому та третьому місцях підвищення трафіку та пошук партнерів відповідно.

  4. До четвірки найбільш розповсюджених інструментів у сфері соціальних медіа, яким віддають перевагу маркетологи, увійшли Twitter, блоги, LinkedIn та Facebook (в порядку зменшення популярності).

  5. До інструментів, які найбільше цікавлять маркетологів і про які вони хотіли б дізнатися більше, ввійшли сервіси соціальних закладок. На другому місці — Twitter.

» Див. детальний звіт — Social Media Marketing Industry Report (PDF, 5,33 MB)

За матеріалами Whitepapersource.com.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)