ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 17 вересня 2009 р.

Використання соціальних медіа в маркетингу

Використання соціальних медіа в маркетингу Для того, що визначити, яким чином маркетологи використовують соціальні медіа, ще у березні цього року було проведено спеціальне дослідження. Його автором став Майл Стельцнер (Michael Stelzner), спеціаліст у сфері нових медіа та автор багатьох публікацій на цю тему.

Основні результати дослідження такі:

  1. Більшість маркетологів вважають себе новачками у сфері соціальних медіа. Майже 88% опитаних респондентів використовують соціальні медіа для маркетингу в своєму бізнесі, але вражаючих 72% займаються цим протягом кількох місяців (чи навіть менше).

  2. 64% маркетологів витрачають на роботу з соціальними медіа 5 або більше годин на тиждень. 39% — 10 або більше годин.

  3. Основна причина, чому маркетологи вдаються до використання соціальних медіа — розширення видимості їхнього бізнесу. Таку відповідь дали 81% всіх респондентів. На другому та третьому місцях підвищення трафіку та пошук партнерів відповідно.

  4. До четвірки найбільш розповсюджених інструментів у сфері соціальних медіа, яким віддають перевагу маркетологи, увійшли Twitter, блоги, LinkedIn та Facebook (в порядку зменшення популярності).

  5. До інструментів, які найбільше цікавлять маркетологів і про які вони хотіли б дізнатися більше, ввійшли сервіси соціальних закладок. На другому місці — Twitter.

» Див. детальний звіт — Social Media Marketing Industry Report (PDF, 5,33 MB)

За матеріалами Whitepapersource.com.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)