ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 17 вересня 2009 р.

Використання соціальних медіа в маркетингу

Використання соціальних медіа в маркетингу Для того, що визначити, яким чином маркетологи використовують соціальні медіа, ще у березні цього року було проведено спеціальне дослідження. Його автором став Майл Стельцнер (Michael Stelzner), спеціаліст у сфері нових медіа та автор багатьох публікацій на цю тему.

Основні результати дослідження такі:

  1. Більшість маркетологів вважають себе новачками у сфері соціальних медіа. Майже 88% опитаних респондентів використовують соціальні медіа для маркетингу в своєму бізнесі, але вражаючих 72% займаються цим протягом кількох місяців (чи навіть менше).

  2. 64% маркетологів витрачають на роботу з соціальними медіа 5 або більше годин на тиждень. 39% — 10 або більше годин.

  3. Основна причина, чому маркетологи вдаються до використання соціальних медіа — розширення видимості їхнього бізнесу. Таку відповідь дали 81% всіх респондентів. На другому та третьому місцях підвищення трафіку та пошук партнерів відповідно.

  4. До четвірки найбільш розповсюджених інструментів у сфері соціальних медіа, яким віддають перевагу маркетологи, увійшли Twitter, блоги, LinkedIn та Facebook (в порядку зменшення популярності).

  5. До інструментів, які найбільше цікавлять маркетологів і про які вони хотіли б дізнатися більше, ввійшли сервіси соціальних закладок. На другому місці — Twitter.

» Див. детальний звіт — Social Media Marketing Industry Report (PDF, 5,33 MB)

За матеріалами Whitepapersource.com.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)