ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 22 жовтня 2009 р.

Соціальні мережі — ризик для репутації компаній

Феноменальне зростання соціальних мереж перевернуло традиційні підходи до комунікації, обміну ідеями та інформацією між людьми. Можливість завжди бути на зв'язку не лише полегшила комунікацію, але й по суті стерла межу між професійним та особистим життям. І хоча відкритість нових інструментів пропонує сучасним спеціалістам чудові можливості — вона водночас ставить нові дилеми та виклики перед бізнесами, чиї бренди тепер стають куди більш вразливими, ніж раніше.

Опитування 2009 Ethics & Workplace Survey, проведене компанією Deloitte LLP, вказує на значний репутаційний ризик, пов'язаний із соціальними мережами. 74% респондентів дослідження важають, що ці інструменти можуть легко нашкодити репутації сайтів через такі мережі як Facebook, Twitter та YouTube.

Організації визнають можливість репутаційного ризику в контексті самовираження своїх співробітників. До тих пір, поки поведінка працівників в онлайні впливатиме на репутацію компаній та їх брендів, потрібно продовжувати досліджувати та виносити обговорення впливу соціальних мереж та інших інструментів на найвищий рівень.

Втім, результати дослідження показують, що лише 15% керівників піднімають питання репутаційного ризику, який створюється через онлайн-інструменти, під час нарад на найвищому рівні, хоча 58% із них погоджуються, що це достатньо вагоме питання, щоб його обговорювати на раді директорів.

При цьому лише 17% організацій займаються моніторингом та зниженням потенційних репутаційних ризиків, пов'язаних із діяльністю в соціальних мережах.

Разом з еволюцією носіїв інформації в Інтернеті, виникають все нові та нові думки та ідеї щодо подальшого їх використання. 60% керівників переконані, що вони "мають право знати", яким чином працівники відображають свою компанію в онлайні. Тоді як 53% підлеглих вважають, що їхня поведінка в онлайні жодним чином не стосується їхніх керівників і останні не мають жодного права втручатися у цю сферу. Приблизно третина зі співробітників, які активно користуються соціальними мережами, ніколи не задумувалася про те, що подумав би їхній керівник, якби побачив їхню публікацію чи відгук в Інтернеті.

Що ж залишається робити лідерам бізнесу?

Найпростіша відповідь — встановити чіткі правила та політики! Хоча з іншого боку дослідження виявило, що навіть чітке визначення правил поведінки в онлайні жодним чином не вплине на поведінку 50% працівників, які вважають Інтернет своєю територією і не планують впускати в неї своїх керівників.

Саме тому, мабуть, найбільш дієвим методом впливу на репутаційні ризики, які створюються через діяльність співробітників у Мережі, буде взаємодія через культурну складову компанії, її цінності та етику організації. Тільки поставивши наголос на ці фундаментальні аспекти можна досягнути успіху в даній сфері.

» Див. повний звіт — Deloitte LLP 2009 Ethics & Workplace Survey results (PDF, 1,21 MB)

За матеріалами "Social networking and reputational risk in the workplace", Deloitte LLP.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)