ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 22 жовтня 2009 р.

Соціальні мережі — ризик для репутації компаній

Феноменальне зростання соціальних мереж перевернуло традиційні підходи до комунікації, обміну ідеями та інформацією між людьми. Можливість завжди бути на зв'язку не лише полегшила комунікацію, але й по суті стерла межу між професійним та особистим життям. І хоча відкритість нових інструментів пропонує сучасним спеціалістам чудові можливості — вона водночас ставить нові дилеми та виклики перед бізнесами, чиї бренди тепер стають куди більш вразливими, ніж раніше.

Опитування 2009 Ethics & Workplace Survey, проведене компанією Deloitte LLP, вказує на значний репутаційний ризик, пов'язаний із соціальними мережами. 74% респондентів дослідження важають, що ці інструменти можуть легко нашкодити репутації сайтів через такі мережі як Facebook, Twitter та YouTube.

Організації визнають можливість репутаційного ризику в контексті самовираження своїх співробітників. До тих пір, поки поведінка працівників в онлайні впливатиме на репутацію компаній та їх брендів, потрібно продовжувати досліджувати та виносити обговорення впливу соціальних мереж та інших інструментів на найвищий рівень.

Втім, результати дослідження показують, що лише 15% керівників піднімають питання репутаційного ризику, який створюється через онлайн-інструменти, під час нарад на найвищому рівні, хоча 58% із них погоджуються, що це достатньо вагоме питання, щоб його обговорювати на раді директорів.

При цьому лише 17% організацій займаються моніторингом та зниженням потенційних репутаційних ризиків, пов'язаних із діяльністю в соціальних мережах.

Разом з еволюцією носіїв інформації в Інтернеті, виникають все нові та нові думки та ідеї щодо подальшого їх використання. 60% керівників переконані, що вони "мають право знати", яким чином працівники відображають свою компанію в онлайні. Тоді як 53% підлеглих вважають, що їхня поведінка в онлайні жодним чином не стосується їхніх керівників і останні не мають жодного права втручатися у цю сферу. Приблизно третина зі співробітників, які активно користуються соціальними мережами, ніколи не задумувалася про те, що подумав би їхній керівник, якби побачив їхню публікацію чи відгук в Інтернеті.

Що ж залишається робити лідерам бізнесу?

Найпростіша відповідь — встановити чіткі правила та політики! Хоча з іншого боку дослідження виявило, що навіть чітке визначення правил поведінки в онлайні жодним чином не вплине на поведінку 50% працівників, які вважають Інтернет своєю територією і не планують впускати в неї своїх керівників.

Саме тому, мабуть, найбільш дієвим методом впливу на репутаційні ризики, які створюються через діяльність співробітників у Мережі, буде взаємодія через культурну складову компанії, її цінності та етику організації. Тільки поставивши наголос на ці фундаментальні аспекти можна досягнути успіху в даній сфері.

» Див. повний звіт — Deloitte LLP 2009 Ethics & Workplace Survey results (PDF, 1,21 MB)

За матеріалами "Social networking and reputational risk in the workplace", Deloitte LLP.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)