ТЕНДЕНЦІЇ | Інтернет 29 грудня 2009 р.

Онлайн-тренди 2010-го: Наскільки перспективний Інтернет для реклами

Все більше маркетологів підвищують застосування онлайн відео-реклами, яка підтримується вибухоподібним зростанням популярності відео в Інтернеті. Ще більше ця тенденція підсилюється сайтами, які пропонують професійний (спеціалізований) та ексклюзивний відео-контент. Такі пропозиції приваблюють більшу (або більш цільову) аудиторію.

Ефективний рекламний таргетинг залежить від свіжості та точності даних про аудиторію сайтів: чим вони займаються, звідки приходять і куди йдуть із сайту.

Негативним аспектом для рекламодавця є масове застосування користувачами спеціального софту та браузерних додатків, які блокують рекламу на сайтах, а також не дають можливості аналітичним сервісам збирати дані про користувача. При чому є всі підстави прогнозувати, що в майбутньому бажання захистити свою приватність в Інтернеті серед користувачів тільки зростатиме.

І тим не менше — разом зі зростанням кількості та залученості користувачів — увага рекламодавців та маркетологів до Інтернету продовжує зростати шаленими темпами.

Розвиток пошукових механізмів та контекстної реклами тепер значною мірою базується на даних, які сайт отримує про користувача через соціальні мережі, включаючи і поточні дані з різних комунікаційних сайтів (наприклад Твіттер). Використання соціальних даних для фільтрації пошукових результатів, ймовірно, допоможе досягнути ще кращої видачі.

Всі ці тенденції в інтернет-пошуку, які мають найбезпосередніший вплив на рекламну сферу, знову ж таки по суті шкодять приватності і вимагають повної відкритості дій користувача в Інтернеті.

Ще однією ключовою зміною, яка очікує користувачів Інтернету вже у 2010-му році — збільшення відео-результатів у пошуковій видачі.

Кількість користувачів Інтернету продовжуватиме зростати разом зі збільшенням можливих способів доступу до Інтернету: розповсюдження ноутбуків, смартфонів, комунікаторів, mp3-плеєрів, ігрових консолей та різноманітних інтернет-гаджетів. Найбільш активними користувачами, звісно ж, будуть молоді люди. А діти взагалі знайомитимуться з Інтернетом мало не з пелюшок.

За матеріалами "2010 Trends: Online Advertising & Usage", eMarketer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)