ТЕНДЕНЦІЇ | Обслуговування клієнтів 1 квітня 2011 р.

Gartner: У найближчі два роки очікується бум соціальних CRM

Покращення якості обслуговування клієнтів, впровадження соціальних CRM та, у зв'язку із цим, відновлення технологічного забезпечення контакт-центрів — актуальні питання, які в найближчі роки прийдеться вирішувати компаніям, які активно реалізують свою присутність Інтернеті.

Gartner: У найближчі два роки очікується бум соціальних CRM Протягом наступних двох років 30% провідних компаній будуть просувати свою активність в інтернет-спільнотах з розрахунком на застосування процесних сервісів підвищеної значимості, таких як соціальні CRM, уважає Gartner. Соціальні CRM мають потенціал забезпечення нових динамічних методів покращення якості обслуговування клієнтів і при цьому створюють можливості для появи нових і розвитку існуючих постачальників сервісів і ринків інфраструктур контакт-центрів.

Дрю Краус (Drew Kraus), віце-президент Gartner з досліджень, сказав: "Соціальні CRM тільки недавно ввійшли в сферу інфраструктури контакт-центрів і компонентів програмного забезпечення обслуговування клієнтів, де були зустрінуті зі значним галасом, незважаючи на обмежену кількість робочих застосувань".

За його словами, існує розуміння (у тому числі на рівні керівництва компаній) соціальних мереж, їхній потенційний вплив на управління корпоративним брендом, сприйняття обслуговування клієнтів. Оскільки розуміння значення використання соціальних мереж зростає, керівники служб клієнтського сервісу відчувають все більший тиск із боку керівників організацій у пошуку більш ясного формулювання стратегії того, як цей новий канал комунікації буде використаний, щоб компанії не опинилися серед відстаючих.

Більшість впроваджень соціальних CRM відбувається у відділах маркетингу компаній у якості своєрідних вправ з бренд-менеджмента на зразок підтримки власної присутності у Facebook або Twitter. Проте, досвідчені клієнти знають, що співробітники, які управляють взаємодією між цими каналами, можуть забезпечити й функціональне обслуговування клієнтів — відгукуючись іноді швидше, ніж це передбачають офіційні канали контакт-центра.

З ростом інформованості й використання соціальних CRM для маркетингу як "запасного ходу" до покращення обслуговування клієнтів, відбудеться швидкий перехід від обробки ситуацій "по факту події", до процесу, що повинен бути стандартизованим для подальшого масштабування й широкого застосування, уважає Gartner.

Незважаючи на потужне просування соціальні CRM зіштовхуються з рядом значних затримок впровадження. У першу чергу через стриманість бізнесу, що традиційно шукає перевірені технології з побоювань впровадити що-небудь неоднозначне й інноваційне.

У 2010-му році лише 5% організацій скористалися перевагою соціальних/спільних дій клієнтів для покращення процесів обслуговування, однак, споживчий попит і підвищення інформованості бізнесу роблять їх головними питаннями серед менеджерів по обслуговуванню клієнтів, сказав Краус.

За матеріалами TADVISER.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)