ТЕНДЕНЦІЇ | BI 15 червня 2011 р.

Малий бізнес незадоволений реалізацією бізнес-аналітики

Бізнес-користувачі малих підприємств мають потребу в спрощенні технологічних інструментів бізнес-аналізу. Бренд продукту не має значення в цьому контексті. Необхідно допомогти швидко освоїти технології підприємствам малого й середнього бізнесу.

LogiXML: Малий бізнес незадоволений реалізацією бізнес-аналітики Відповідно до останнього дослідження, проведеного компанією LogiXML, майже половина зі слабко підготовлених користувачів виразили невдоволення реалізацією бізнес-аналітики (BI) у їхній компанії. "Це вказує на те, що ми бачимо розрив, який збільшується, між очікуваннями ІТ і бізнес-користувачів у відношенні BI", — заявив Кен Чоу (Ken Chow), директор з маркетингу LogiXML.

Трохи краще виглядає загальна задоволеність, коли підключений технічний персонал: близько 38% всіх учасників опитування заявили, що були незадоволені або дуже незадоволені своїми інструментами BI. "Переважна більшість" з 575 учасників опитування працювали в малих і середніх підприємствах, повідомив Чоу, характеризуючи сегмент малого й середнього бізнесу як "ласий шматочок" для вендорів.

Не став великим сюрпризом для Чоу той факт, що більше 20% фірм (як вони заявили) не використовують якої-небудь технології BI. Крім цього, вартість (27%) і відсутність ІТ-персонала (26%) стали двома міцними бар'єрами на шляху до реалізації BI у цих компаніях. Чоу вважає, що нестача ІТ-ресурсів може являти виняткову проблему із платформами, що вимагають значних зусиль для їхнього подальшого розвитку. "Я думаю, що це залишиться головною перешкодою для малого й середнього бізнесу", — сказав Чоу. — Це одна із причин того, що змогли набрати силу деякі компанії настільної аналітики, такі як ми й деякі нішеві вендори".

Простота використання, окрім міркувань вартості, є основним чинником для продукту будь-якого вендора, що сподівається одержати плацдарм у роботі із дрібними компаніями. Не менш важливо це й для підвищення задоволеності замовника при розгортанні в групах недосвідчених користувачів.

Аналітик уважає, що продавці повинні активно й багато попрацювати на цьому фронті, скоротивши розрив між бізнес-користувачами й інформаційними технологіями. "Ми повинні зняти частину тягаря ІТ з бізнес-користувачів, ми повинні полегшити їм життя, — сказав Чоу. — Одна з гірких пісень, що ми багато чули від ІТ: бізнес-користувачі не знають, чого хочуть. А що ми чуємо від бізнес-користувачів: в ІТ нас не слухають. Істина знаходиться десь між ними".

Розуміння розриву між ІТ і бізнес-користувачами, очевидно, в іншому розділі опитування: не всі (на відміну від інших технологій для робочих місць), але 32% опитаних заявили, що спільним у їхній організації покупки та/або використання BI-інструментів було небажання залучати ІТ-відділ.

"Тільки-но бізнес-користувачі приходять до того, що вони не одержують необхідного, вони йдуть і купують самі, — сказав Чжоу, відзначивши, що ця тенденція була чинником росту для LogiXML. — Багато ІТ-спеціалістів не знають про те, що відбувається, поки хтось не прийде й не скаже: "Не могли б ви, для мене, причепити ось це до тієї бази даних?" Ще 26% опитаних фірм заявили, що вони не знають, що це відбувається в їхній організації. Бізнес-користувачі, які купують власні інструменти BI, допомогли зробити ще один висновок: більше половини (52%) компаній, використовують від двох до чотирьох різних платформ.

У Microsoft найбільше проникнення на ринку серед платформ у цьому опитуванні. Далі ідуть Business Objects, LogiXML, Cognos і SAP. MicroStrategy, про яку Чоу сказав — вона "дуже багато говорила про тотальну війну за малий і середній бізнес", — на шостому місці. Постачальники рішень із відкритим кодом зачепилися за малий і середній бізнес, але їхня частка ринку усе ще відносно невелика. JasperSoft зайняла вершину серед постачальників відкритих платформ, за нею йде Pentaho, хоча кожна займає менше трьох 3% в огляді.

Постулат "нічого не робити й використовувати Excel" являє собою грізного конкурента для LogiXML і будь-якого іншого постачальника BI, орієнтованого на невеликі компанії, уважає Чоу. "Я думаю, це пов'язано із прогнозуванням й автоматизацією надто багато чого в конфігурації для продуктів малого й середнього бізнесу, — сказав Чоу й додав, що починання з розумної мети, а не очікування BI-неофіта, готового стати експертом з моделювання даних за одну ніч, має вирішальне значення. — Якщо ви не можете в дуже короткий період часу змусити відразу побачити й зрозуміти значення того, із чим треба працювати, від вас відмовляться дуже швидко".

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)