ТЕНДЕНЦІЇ | E-commerce 4 липня 2014 р.

Чотири сценарії розвитку електронної комерції

Онлайн-торгівля в світі буде продовжувати рости не лише в розвинених країнах, але і країнах, що розвиваються, до 2025-го року, зокрема завдяки розвитку логістики. Про це йдеться в новому дослідженні провідної логістичної компанії Deutsche Post DHL за участю міжнародних експертів.

GLOBAL E-TAILING 2025 (Чотири сценарії розвитку електронної комерції)
GLOBAL E-TAILING 2025 (PDF)
Згідно зі звітом "Global E-Tailing 2025", на сьогоднішній день електронна комерція становить близько 8% від загального обсягу торгівлі в Європі. За прогнозами, частка ecommerce досягне 40% у розвинених країнах і 30% у країнах, що розвиваються.

У звіті в чотирьох сценаріях показано, як світ електронної торгівлі буде виглядати з точки зору споживачів і торговців у найближчому майбутньому.

У першому сценарії двигуном зростання електронної комерції до 2025-го року будуть ринки, що розвиваються.

Другий сценарій побудований навколо сильної глобальної економіки і стабільності середнього класу користувачів, які створять категорію «повсюдної комерції». Споживачі зможуть отримувати свої замовлення значно швидше, ніж сьогодні, завдяки експрес-доставці товару менш ніж за 24 години після замовлення.

Третій сценарій передбачає високорозвинену інфраструктуру електронної торгівлі, у якій всі продукти будуть продаватися онлайн, а споживачам буде доступна постійна техпідтримка. Щоб захистити виробників від підробок, логістичні компанії будуть пропонувати захищені канали поставок.

І останній, четвертий сценарій, описує, як моделі споживання розвиватимуться в світі після ще однієї фінансової кризи, коли ціни на енергетичні та сировинні ресурси значно виростуть. У цих умовах люди можуть перейти на встановлені загальні моделі споживання замість прийняття нових підходів.

За інформацією Companion Online.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)