ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 11 травня 2011 р.

Більшість маркетологів планують збільшити бюджет на соціальні медіа

Автор: Ірина Грабовська
Джерело: журнал "Комп&ньоН"

Переважна більшість американських маркетологів уважають соціальні медіа невід'ємною складовою своєї стратегії цього року, а 70% із них у 2011-му році планують збільшити бюджет для роботи з соціальними медіа більш ніж на 10%. Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Effie Worldwide.

В опитуванні брали участь керівники PR-напрямків і фахівці з маркетингу таких великих компаній, як Bank of America, Colgate-Palmolive і Mini USA. Серед головних цілей, які ставляться перед компанією щодо комунікації в соціальних мережах, маркетологи називають збільшення кількості "лайків" на Facebook.

Кажучи як від свого імені, так і від імені своїх клієнтів, члени опитаної групи повідомили, що цього року на роботу з соціальними медіа піде 11,9% від загального запланованого бюджету. Цей обсяг уже можна зрівняти з 13-відсотковою часткою, передбаченою для реклами на телебаченні. Звичайно, цей показник можна поставити під сумнів, тому що торік на телевізійну рекламу було витрачено $68,7 млрд., і всього лише $26 млрд. — на інтернет-рекламу, свідчать дані Internet Advertising Bureau (IAB).

Значна частина цих витрат передбачена на спроби залучення в групи брендів нових фанів на Facebook: 35% респондентів заявили, що це буде їхньою головною метою в 2011-му році. "Збільшення нашої присутності в сегменті мобільних додатків" — друга за популярністю стаття витрат у цьому списку, її вибрали 22% опитаних.

Інші результати опитування:

  • Бренди, які відзначили за "ефективну комунікацію зі споживачами за допомогою соціальних медіа", — це Old Spice (його вибрали 15% респондентів), Pepsi (8%), Starbucks (7%) і Ford (6%).

  • 50% учасників опитування заявили, що вони використовують як внутрішні PR-ресурси, так і послуги агентств для роботи з соціальними мережами.

  • 80% сказали, що цього року вони запланували рекламу на iPad та/або випуск iPad-додатка, у той час як 20% "не планують ні того, ні іншого".

  • 87% відзначили, що комунікація в соцмережах була "важливою" або "дуже важливою" при досягненні найважливіших маркетингових цілей компанії цього року.

За матеріалами Mashable.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
5-6 жовтня 2018
Київ
СПІН-технологія активних продажів (Ірина Сінчалова)
6 жовтня 2018
Київ
Презентація програм МВА в бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Стратегия жизниСтратегия жизни
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)