ТЕНДЕНЦІЇ | Комунікація 13 липня 2011 р.

Назад у майбутнє до живого спілкування

Дуглас Аткін (Douglas Atkin), співзасновник компанії Yackit, колишній топ-менеджер компанії Meetup та бренд-стратег у Merkley and Partners, та автор книги "Культ брендів: Перетворення ваших клієнтів на справжніх однодумців" (The Culting of Brands: Turn Your Customers Into True Believers), розповідає про те, яким чином змінюватися комунікації у майбутньому з подальшим розвитком технологій.

Дуглас Аткін (Douglas Atkin)
Дуглас Аткін
(Douglas Atkin)
Новий прорив у соціальних технологіях сьогодення по суті повертає нас до речей, які були доступні нам у далекому минулому: живого, особистого спілкування з людьми в реальному часі.

Новою нормою скоро стане комунікація з друзями, родичами, колегами чи просто знайомими в живому відео-режимі. Ми продовжуватимемо писати записи в блог, твітити і коментувати, але частка цих активностей поступово знижуватиметься, поступаючись місцем найбільш природньому виду спілкування — спілкуванню особистому.

Що це означає для бізнесу? Очевидно, що багатша взаємодія призводить до створення більш міцних, згуртованих спільнот та мереж. Глибша комунікація, краща передача емоцій, більше енергії роблять очевидним те, що ми продовжуватимемо спостерігати посилення зв'язків між брендами, споживачами та компаніями.

Збагачення природніх форм комунікацій вимагатиме від компаній того, чим поки що вдало користуються тільки бренд-менеджери передових компаній — вміння усвідомлено відмовлятися від тотального контролю та розуміння, що стара маркетингова модель з її військовою термінологією "кампаній" та "цілей" давно стала неефективною. Їй на зміну приходить нова модель, яка краще відповідає природі відкритих спільнот.

Ось лише кілька аспектів того, яким чином управління компаній адаптуватиметься до нових реалій в технологіях комунікацій:

  1. Навчитися послабляти контроль. Дати змогу людям використовувати вашу платформу та інструменти найбільш зручним та корисним для них способом.

  2. Але пам'ятати, послаблення контролю не означатиме відмову від всіх правил чи відповідальності. Більш відкрита комунікація — це добре. Хаос — це погано.

  3. Уникати анонімності. Люди поводяться більш відповідально, якщо знають, що їхні дії асоціюють з їхньою особою.

  4. Дати змогу спільноті самомодеруватися. Більшість людей налаштовані на конструктивну дискусію і їм неприємно, коли до бесіди долучається неадекватний співрозмовник. Вони чудово справляться з модерацією самостійно.

Здатність самоорганізовуватися — ключовий аспект сфери соціальних технологій. Ми створюємо платформи, місця, де люди хотіли б знаходитися і спілкуватися з іншими людьми. Послаблення контролю, введення прозорих правил та розвиток інструментів, які зроблять цей процес самокерованим — це мінімальне, що ми можемо зробити для розвитку спільноти. Великі компанії та бренди ще тільки готуються засвоїти та навчитися використовувати цей досвід!

За матеріалами "Back to the Future, and Face-to-Face", HBR Blog Network.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)