ТЕНДЕНЦІЇ | Аутсорсинг бізнес-процесів 13 вересня 2011 р.

Світовий ринок аутсорсингу бізнес-процесів виросте на 6,3%

Світовий ринок аутсорсингу бізнес-процесів у цьому й наступному році покаже помірний ріст на рівні 5-6%. Найбільш "гарячими" регіонами залишаться Азія й Латинська Америка.

Gartner: Світовий ринок аутсорсингу бізнес-процесів виросте на 6,3% Світовий ринок аутсорсингу бізнес-процесів, за прогнозами компанії Gartner, виросте на 6,3% у 2011-му році і ще на 5% у 2012-му році. Увага споживачів до цієї моделі особливо підігрівається на ринках, що розвиваються, де компанії очікують високих темпів росту надалі.

За словами аналітика дослідницької компанії Кеті Торнбохм (Cathy Tornbohm), США найбільший у світі ринок аутсорсингу бізнес-процесів — останнім часом демонструє невизначеність через несприятливі економічні умови, що склалися в країні.

Разом із тим, у цілому компанії, особливо мультинаціональні, звертаються до цієї моделі, щоб скоротити витрати й адекватно підтримати ріст бізнесу, додала вона. Особливо відзначається ріст обсягу транзакцій у рекрутингу, аналітиці даних клієнтів і ряді інших областей.

За оцінками Gartner, ринок аутсорсингу бізнес-процесів у Північній Америці буде рости повільніше світового: у 2011-му році він збільшиться лише на 3,8%. Ключовими вертикальними областями для регіонального ринку аж до 2014-го року будуть рітейл, охорона здоров'я, транспорт і виробництво. Що стосується горизонтальних сегментів, то максимальний ріст очікується в сегментах вибору клієнтів і CRM, а також управлінні персоналом.

Ринок аутсорсингу бізнес-процесів у Західній Європі виросте на 8,9% у 2011-му році. Особливим попитом буде користуватися аутсорсинг управління взаєминами з клієнтами, фінансової звітності й управління персоналом. У континентальній Європі попитом буде користуватися аутсорсинг платіжних операцій, особливо з підтримкою транзакцій між країнами, а також аутсорсинг контакт-центрів і специфічних процесів типу банкінгу. Разом із тим, різнорідний мовний ландшафт, специфічне трудове право й профспілки ускладнюють адаптацію багатьох типів аутсорсингу бізнес-процесів у регіоні.

Розвиток ринку аутсорсингу в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні залишиться позитивним: у 2011-му році він виросте на 17,9% у доларовому еквіваленті. У Gartner прогнозують тут високий попит на аутсорсинг управління взаєминами з клієнтами, персоналом, фінансової звітності, аутсорсинг банкінгу і фінансових сервісів аж до 2015-го року. Ріст буде зосереджений у ключових країнах регіону, таких як Індія, Австралія і Китай. Ключовими драйверами стануть ріст економіки, впровадження кращих практик і технологій, прискорення виводу сервісів на ринок і ціль на підвищення якості обслуговування. Японський ринок, зокрема, при цьому знизиться на 0,9% у 2011-му році: тут усе ще відчувається вплив березневих катаклізмів.

У Латинській Америці розвиток ІТ-сервісів відбувається не настільки швидко, але все-таки аж до 2015-го року адаптація аутсорсингу бізнес-процесів у регіоні буде збільшуватися. У першу чергу за рахунок розвитку тут бізнесу глобальних корпорацій. У 2011-му році місцевий ринок виросте на 14,7% у доларовому еквіваленті. Латинська Америка також одержить значні інвестиції від глобальних сервіс-провайдерів, які нарощують у регіоні свою присутність поряд з Азією і Східною Європою.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)