ТЕНДЕНЦІЇ | Думки працівників 8 листопада 2011 р.

Коли підлеглі говорять, а керівники не слухають

Стикаючись з необхідністю прийняття важливих рішень, менеджери обирають один із двох стилів керування: автократичний (прийняття рішень в односторонньому порядку) чи демократичний (врахування думок персоналу). Бізнес-література практично в один голос закликає управлінців обирати демократичний підхід, оскільки саме він сприяє підвищенню мотивації, результативності та загальній задоволеності персоналу своєю роботою.

Втім існує і зворотний бік подібного вибору: компанія, яка дає працівникам право висловлювати свою думку, повинна прислухатися до цієї думки. В іншому випадку, якщо співробітники відчують, що керівництво лише хоче заробити "додаткові бали" в очах персоналу і не має наміру втілювати їх ідеї в дійсність — вони не лише перестануть давати зворотний зв'язок, але й почнуть виливати своє незадоволення на колег, що неодмінно призводитиме до конфліктів.

Дослідження, проведене Гердіеном де Врісом (Gerdien de Vries), Бартом Тервелом (Bart Terwel) з Leiden University, а також Карен Джен (Karen Jehn) з Melbourne University і опубліковане в Journal of Business Ethics, свідчить, що працівники, які підозрюють, що їхні менеджери лише вдають інтерес до їхньої думки та їхніх ідей, перестають надавати зворотний зв'язок та втрачають мотивацію.

Участь у дослідженні взяло 137 працівників та 14 менеджерів, які відповідали на запитання щодо їх можливості висловлювати свою думку, а також того, наскільки їхня думка враховується керівництвом та як вони самі оцінюють свої стосунки з колегами.

Несподіваним відкриттям став той факт, що працівники, які рідше висловлюють свої думки щодо компанії, більш схильні до внутрішніх конфліктів з колегами. При цьому конфлікти можуть набувати яких завгодно форм: бажання покерувати іншими, відмову брати участь у зібраннях, нездорову схильність до суперечок тощо. Дослідники припускають, що незадоволені працівники виливають свою агресію на колег тому, що попросту не можуть достукатися зі своїми проблемами до керівників.

У тих же компаніях, де керівництво справді прислухається до свого персоналу, працівники більш відкрито діляться своїми проблемами з менеджерами і знають, що рано чи пізно ці проблеми будуть вирішені.

Тож кожного разу, коли ви стверджуєте, що ваша компанія прислухається до думок персоналу, не забудьте перевірити, чи не є ця практика "просто формальністю".

За матеріалами "When Employees Talk and Managers Don't Listen", strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)