ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Думки працівників 8 листопада 2011 р.

Коли підлеглі говорять, а керівники не слухають

Стикаючись з необхідністю прийняття важливих рішень, менеджери обирають один із двох стилів керування: автократичний (прийняття рішень в односторонньому порядку) чи демократичний (врахування думок персоналу). Бізнес-література практично в один голос закликає управлінців обирати демократичний підхід, оскільки саме він сприяє підвищенню мотивації, результативності та загальній задоволеності персоналу своєю роботою.

Втім існує і зворотний бік подібного вибору: компанія, яка дає працівникам право висловлювати свою думку, повинна прислухатися до цієї думки. В іншому випадку, якщо співробітники відчують, що керівництво лише хоче заробити "додаткові бали" в очах персоналу і не має наміру втілювати їх ідеї в дійсність — вони не лише перестануть давати зворотний зв'язок, але й почнуть виливати своє незадоволення на колег, що неодмінно призводитиме до конфліктів.

Дослідження, проведене Гердіеном де Врісом (Gerdien de Vries), Бартом Тервелом (Bart Terwel) з Leiden University, а також Карен Джен (Karen Jehn) з Melbourne University і опубліковане в Journal of Business Ethics, свідчить, що працівники, які підозрюють, що їхні менеджери лише вдають інтерес до їхньої думки та їхніх ідей, перестають надавати зворотний зв'язок та втрачають мотивацію.

Участь у дослідженні взяло 137 працівників та 14 менеджерів, які відповідали на запитання щодо їх можливості висловлювати свою думку, а також того, наскільки їхня думка враховується керівництвом та як вони самі оцінюють свої стосунки з колегами.

Несподіваним відкриттям став той факт, що працівники, які рідше висловлюють свої думки щодо компанії, більш схильні до внутрішніх конфліктів з колегами. При цьому конфлікти можуть набувати яких завгодно форм: бажання покерувати іншими, відмову брати участь у зібраннях, нездорову схильність до суперечок тощо. Дослідники припускають, що незадоволені працівники виливають свою агресію на колег тому, що попросту не можуть достукатися зі своїми проблемами до керівників.

У тих же компаніях, де керівництво справді прислухається до свого персоналу, працівники більш відкрито діляться своїми проблемами з менеджерами і знають, що рано чи пізно ці проблеми будуть вирішені.

Тож кожного разу, коли ви стверджуєте, що ваша компанія прислухається до думок персоналу, не забудьте перевірити, чи не є ця практика "просто формальністю".

За матеріалами "When Employees Talk and Managers Don't Listen", strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)