ТЕНДЕНЦІЇ | Автоматизація 11 листопада 2011 р.

Десять головних трендів автоматизації

Можливості соціальних мереж у корпоративних системах різко підвищать продуктивність праці, а компанії знову звернуть увагу на якість обслуговування клієнтів. Це один з десяти головних трендів, які будуть визначати стан ринку автоматизації підприємств у найближчий рік.

Nucleus Research: Десять головних трендів автоматизації У своєму щорічному прогнозі найважливіших технологічних тенденцій компанія Nucleus Research приділила особливу увагу хмарним обчисленням. Теза №2 чергового прогнозу полягає в тім, що хмари кардинально змінюють процес розробки програмного забезпечення: він стає не тільки набагато швидшим, але й складається з набагато більшої кількості ітерацій.

Дослідники пояснюють це так: "Якщо зміни можуть бути здійснені "на лету", компанії можуть один раз провести розгортання, а потім, у міру потреби бізнесу, адаптувати додаток або зробити його більше зрозумілим". Ріст талановитих розробників у мережевому середовищі "кидає виклик традиційним системним інтеграторам, які зазвичай ховаються за людино-години та великі проекти", — додають дослідники.

Теза №1 від Nucleus Research: використання елементів соціальних мереж у корпоративних додатках буде стимулювати зміни, підвищуючи продуктивність компаній. На думку аналітиків, найбільш успішні фірми в наступному році будуть застосовувати соціальні технології для організації більш продуктивного підприємства. Вони одержать перевагу від реалізації доступу до мережі мобільних пристроїв співробітників для спільної роботи та стимулювання їхньої діяльності під час перерв, у денний і нічний час доби.

На думку Ребекки Уетман (Rebecca Wettemann), віце-президента Nucleus Research з досліджень, цю тенденцію можна порівняти з розвитком електронної пошти 10-15 років тому, і тими значними змінами, які вона внесла в діяльність компаній. "Фактично ми виявили, що один із найпоширеніших для керівників сценаріїв використання додатків, на зразок Chatter і Yammer — ділитися думками, новинами, результатами, а також іншою інформацією, що, як правило, іде на дошку оголошень або у масові поштові розсилки, — сказала вона. — Також з'являється можливість для фінансистів контролювати питання, що є необов'язковими для них у ряді випадків, такі як діяльність конкретного клієнта або проекту".

Тенденція №3 — "SAP Reemerges", стосується використання додатків планування ресурсів підприємства в мобільних пристроях й інших областях.

Тренд №4 — "Користувачі вибирають більше, а не краще з безлічі", характеризує таку тенденцію: підприємства більше орієнтуються не на вендорів, що пропонують "цільовий функціонал зі зрозумілою чистою вигодою", а на "продукти широкого призначення". Як стверджують у Nucleus Research, сьогодні потужні виробники, на зразок IBM і Oracle, "підвищують продуктивність праці, забезпечуючи більший функціонал в одному додатку і дозволяють компаніям зробити набагато більше з одним джерелом даних".

Прогноз № 5 — "Більше можливостей управління великими обсягами даних для всіх" — означає швидкий розвиток інструментів аналітики та їхню значимість для корпорацій. Це одна зі сфер, де буде тривати інноваційний розвиток (наприклад, інтеграція програмувальних логічних мікросхем), злиття й поглинання компаній, а також розробка нових продуктів і моделей ціноутворення (приміром, нове обладнання Oracle для баз даних).

Інші тренди позначені в такий спосіб.

№6: капітал переміщується від трудозатрат до технології. Слідування цьому тренду дозволить компаніям більше інвестувати в ІТ, одночасно скорочуючи штат фахівців, уважають аналітики.

№7: наступає десятиліття програмного забезпечення, що "розумнішає". "У наступному десятилітті буде вироблятися програмне забезпечення, що володітиме більшою інтуїцією, буде інтегрованим, та яке буде самонавчатися настільки, що буде допомагати кінцевим користувачам працювати більш продуктивно", — робить висновок дослідницька компанія.

№ 8: робітничі ресурси будуть оптимізовані. За допомогою інструментів аналітики процеси управління персоналом розвиватимуться дуже швидко, так що компанії будуть змушені позбуватися від неефективних співробітників.

№ 9: інвестиції в охорону здоров'я. Просування й розвиток систем зберігання електронних записів буде "направляти інвестиції в сервіси і пристрої збору даних", поряд з додатками управління цими даними.

№ 10: відродження уваги до якості обслуговування клієнтів. Будуть тривати інвестиції в управління взаєминами з клієнтами (CRM), оскільки компанії прагнуть зберегти найбільш прибуткових клієнтів і залучити нових. Окрім того, їм доведеться розбиратися із проблемами безпеки, і "клієнти будуть їм довіряти, оскільки вони направляють розвиток спільнот соціальної мережі і мобільної "хмари", де не завжди чітко визначені границі особистісного і професійного", підкреслюють аналітики.

» Див. детальний звіт — Nucleus Top Ten Predictions for 2012

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)