ТЕНДЕНЦІЇ | Інвестування 20 лютого 2012 р.

Як перетворити «важкі» гроші на «розумні» гроші

Менеджери компаній, які стикаються з фінансовими труднощами, зазвичай здійснюють більш виважені інвестиції, що в кінцевому результаті дозволяє отримати вищий прибуток. На противагу їм компанії, які мають кращий доступ до "вільних" грошей, демонструють нижчу результативність.

Мі Луо (Mi Luo)
Мі Луо
(Mi Luo)
Дослідження "Світлий бік фінансових обмежень" (A Bright Side of Financial Constraints in Cash Management), проведене Мі Луо (Mi Luo) з Villanova University також свідчить, що в "кращі" часи компаніям варто задуматися про заощадження "вільних" грошей та резервування певних коштів, які стануть в нагоді, коли економічна ситуація погіршиться.

Із точки зору фінансів можна виділити два типи компаній. "Обмежені" компанії мають певні ліміти щодо кількості грошей, які вони можуть позичити чи потратити. Попередні дослідження свідчать, що подібні обмеження можуть призвести до збільшення ризиків "недостатнього інвестування".

"Необмежені" компанії, на відміну від перших, мають хороший доступ до фінансових активів і стикаються з іншим ризиком — що їхні менеджери будуть витрачати кошти не завжди обдумано, з метою підвищення власного престижу чи впливовості. Дослідження свідчить, що саме такі компанії найчастіше намагаються збільшити свій розмір, навіть якщо таке збільшення не є оптимальною стратегією і призводить до зниження вартості акцій.

Дослідження Мі Луо доводить, що найбільш успішними компаніями в період значних інвестицій є обмежені компанії. Саме вони найбільш пристосовані до створення цінності для акціонерів. При цьому їхній запас фінансів при правильному підході дозволяє уникнути ризику "недостатнього" інвестування.

Простіше кажучи, фінансові обмеження вчать менеджерів ощадливо ставитися до своїх грошових ресурсів і здійснювати інвестиції тільки у по-справжньому найкращі та найбільш вигідні проекти.

А оскільки менеджери у "необмежених" компаніях більш охоче витрачають грошові ресурси на проекти, які тільки знижують цінність компанії, автор дослідження робить логічне припущення, що кореляція між розміром інвестицій та віддачею від них буде негативною. Більше того — що більшу кількість фінансів буде витрачено, то меншою виявиться майбутня прибутковість.

Одне з попередніх досліджень також свідчить, що детальний моніторинг діяльності менеджерів підвищує ефективність використання коштів.

За матеріалами "Turning Tight Money into Smart Money", strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)