ТЕНДЕНЦІЇ | Споживач нового типу 11 квітня 2012 р.

Поштовх до змін: Від споживачів до партнерів

Компанії повинні вдосконалювати свої моделі ведення бізнесу у світлі появи нового типу активних споживачів.

This time it's personal: from consumer to co-creator
Компаніям стає все складніше складати портрет своєї цільової аудиторії, розуміти її й задовольняти потреби. Такий висновок був зроблений за підсумками недавнього дослідження "Від споживачів до партнерів" (This time it's personal: from consumer to co-creator), проведеного компанією Ernst & Young шляхом опитування 25 тис. споживачів у 34-ти країнах як з розвинутою, так і економікою, що розвивається. Однією з цілей дослідження було зрозуміти, які стимули рухають споживачами при прийнятті купівельних рішень. У рамках дослідження вивчалися продажі десяти різних видів товарів і послуг, включаючи продукти харчування і безалкогольні напої, побутову техніку й державні послуги. У результаті було виявлено п'ять основних тенденцій.

Традиційна сегментація ринку більше не діє. Споживач стає все більше мінливим і непостійним у своїх перевагах і способах самовираження, змушуючи бізнес увесь час підбудовуватися під себе.

Прихильність певним брендам стає характерним рушійним механізмом прийняття купівельних рішень у країнах з економікою, що розвивається. Ситуація в розвинених країнах інша — там характерною рисою є саме недолік лояльності в купівельному середовищі.

Індивідуальний підхід до клієнта став найважливішим пріоритетом. Маса можливостей відкривається компаніям, здатним установити контакт з онлайн-аудиторією, використовуючи сучасні засоби соціального спілкування, наприклад, такі як соціальні мережі й інші цифрові канали.

Споживач здатний без проблем знайти для себе найбільш вигідну пропозицію, відмітаючи менш конкурентноздатні, оскільки на сьогоднішній день йому доступна будь-яка інформація про товари, послуги, їхні характеристики і ціни.

Споживачі нового типу хочуть мати можливість більше впливати на якість товарів і послуг і брати активну участь у процесі створення нової продукції, не бажаючи відігравати роль пасивного покупця.

За матеріалами Ernst & Young, "Комп&ньоН".



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2021
Київ+ONLINE
Управління проєктами
29-30 квітня 2021
Онлайн-курс
Управління відділом продажу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)