ТЕНДЕНЦІЇ | Споживач нового типу 11 квітня 2012 р.

Поштовх до змін: Від споживачів до партнерів

Компанії повинні вдосконалювати свої моделі ведення бізнесу у світлі появи нового типу активних споживачів.

This time it's personal: from consumer to co-creator
Компаніям стає все складніше складати портрет своєї цільової аудиторії, розуміти її й задовольняти потреби. Такий висновок був зроблений за підсумками недавнього дослідження "Від споживачів до партнерів" (This time it's personal: from consumer to co-creator), проведеного компанією Ernst & Young шляхом опитування 25 тис. споживачів у 34-ти країнах як з розвинутою, так і економікою, що розвивається. Однією з цілей дослідження було зрозуміти, які стимули рухають споживачами при прийнятті купівельних рішень. У рамках дослідження вивчалися продажі десяти різних видів товарів і послуг, включаючи продукти харчування і безалкогольні напої, побутову техніку й державні послуги. У результаті було виявлено п'ять основних тенденцій.

Традиційна сегментація ринку більше не діє. Споживач стає все більше мінливим і непостійним у своїх перевагах і способах самовираження, змушуючи бізнес увесь час підбудовуватися під себе.

Прихильність певним брендам стає характерним рушійним механізмом прийняття купівельних рішень у країнах з економікою, що розвивається. Ситуація в розвинених країнах інша — там характерною рисою є саме недолік лояльності в купівельному середовищі.

Індивідуальний підхід до клієнта став найважливішим пріоритетом. Маса можливостей відкривається компаніям, здатним установити контакт з онлайн-аудиторією, використовуючи сучасні засоби соціального спілкування, наприклад, такі як соціальні мережі й інші цифрові канали.

Споживач здатний без проблем знайти для себе найбільш вигідну пропозицію, відмітаючи менш конкурентноздатні, оскільки на сьогоднішній день йому доступна будь-яка інформація про товари, послуги, їхні характеристики і ціни.

Споживачі нового типу хочуть мати можливість більше впливати на якість товарів і послуг і брати активну участь у процесі створення нової продукції, не бажаючи відігравати роль пасивного покупця.

За матеріалами Ernst & Young, "Комп&ньоН".




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Образование против талантаОбразование против таланта
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)