ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Споживач нового типу 11 квітня 2012 р.

Поштовх до змін: Від споживачів до партнерів

Компанії повинні вдосконалювати свої моделі ведення бізнесу у світлі появи нового типу активних споживачів.

This time it's personal: from consumer to co-creator
Компаніям стає все складніше складати портрет своєї цільової аудиторії, розуміти її й задовольняти потреби. Такий висновок був зроблений за підсумками недавнього дослідження "Від споживачів до партнерів" (This time it's personal: from consumer to co-creator), проведеного компанією Ernst & Young шляхом опитування 25 тис. споживачів у 34-ти країнах як з розвинутою, так і економікою, що розвивається. Однією з цілей дослідження було зрозуміти, які стимули рухають споживачами при прийнятті купівельних рішень. У рамках дослідження вивчалися продажі десяти різних видів товарів і послуг, включаючи продукти харчування і безалкогольні напої, побутову техніку й державні послуги. У результаті було виявлено п'ять основних тенденцій.

Традиційна сегментація ринку більше не діє. Споживач стає все більше мінливим і непостійним у своїх перевагах і способах самовираження, змушуючи бізнес увесь час підбудовуватися під себе.

Прихильність певним брендам стає характерним рушійним механізмом прийняття купівельних рішень у країнах з економікою, що розвивається. Ситуація в розвинених країнах інша — там характерною рисою є саме недолік лояльності в купівельному середовищі.

Індивідуальний підхід до клієнта став найважливішим пріоритетом. Маса можливостей відкривається компаніям, здатним установити контакт з онлайн-аудиторією, використовуючи сучасні засоби соціального спілкування, наприклад, такі як соціальні мережі й інші цифрові канали.

Споживач здатний без проблем знайти для себе найбільш вигідну пропозицію, відмітаючи менш конкурентноздатні, оскільки на сьогоднішній день йому доступна будь-яка інформація про товари, послуги, їхні характеристики і ціни.

Споживачі нового типу хочуть мати можливість більше впливати на якість товарів і послуг і брати активну участь у процесі створення нової продукції, не бажаючи відігравати роль пасивного покупця.

За матеріалами Ernst & Young, "Комп&ньоН".



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)