ТЕНДЕНЦІЇ | Торгівля 10 травня 2012 р.

Trendwatching: Революція в роздрібній торгівлі

Автори: Ганна Гаврилів
Джерело: проект Innovations.com.ua

Електронний шопінг — це найгарячіший комерційний тренд сьогодення, повідомляє інтернет-видання Trendwatching. Повсюди виникають нові звички у культурі покупок. Це спостерігається на розвинених ринках, де покупки роблять онлайн, і на ринках, що розвиваються. Там відбувається швидка урбанізація і поширення мобільного Інтернету.

Trendwatching: Революція в роздрібній торгівлі До вашої уваги важлива статистика:

  • У США в 2016 р. споживачі будуть робити до 62% покупок через Інтернет ($327 млрд).
  • У Європі у 2016 р. електронні покупки складатимуть близько 78% усіх покупок ($230 млрд).
  • У Бразилії в 2012 р. покупки через Інтернет зростуть до 21,9% ($18,7 млрд).
  • У Китаї в 2011 р. покупки через Інтернет склали $124 млрд., це на 66% перевищує дані 2010 р. До 2015-го року прогнозується збільшення кількості покупок через Інтернет з 3% до 7%.
  • В Індії ринок електронної комерції має зрости з $600 млн. в у 2011 р. до 70 млрд. у 2020 р.
  • В Індонезії прогнозують ріст інтернет-покупок з $120 млн. у 2010 р. до $650 млн. у 2015 р.

Зараз онлайн-досвід покупок споживачів фундаментально відрізняється від періоду першого буму інтернет-шопінгу. Сьогодні інтернет-покупки не про вибір, ціну, зручність, рекомендації та рейтинги. Інтернет-шопіг дозволяє тримати всі ті речі, які споживач шукає, роблячи кожну покупку в реальному житті: статус, підходящий продукт і незабутній досвід.

Тож, час дізнатись і отримати користь з останніх інновацій, які трансформують е-комерцію, впливаючи на поведінку покупця — онлайн і офлайн.

№1: Інтернет використовують повсюди

Е-комерція тепер працює не лише через Інтернет на персональному комп'ютері чи ноутбуці. Все більше покупок робиться через мобільні телефони, планшетні комп'ютери та телебачення.

Саме зараз для продавців роздрібної торгівлі все — від автобусних зупинок до телепрограм — може слугувати торговою точкою. Адже покупці, озброєні смартфонами та планшетами, використовують все нові додатки та технології, щоб робити покупки де завгодно і коли завгодно.

Не лише в реальному шопінгу споживачі можуть бездумно купувати все, до чого їх заохочують. Під час віртуального шопінгу в мережі люди можуть все більше клацати, знаходити і купувати речі, які вони побачили на картинках або відео.

Оскільки практично всі споживачі знаходяться онлайн (або незабаром прийдуть в мережу), інколи навіть найбільшим онлайн-брендам вигідно вийти з віртуального простору в реальне життя, щоб стати ближчими до клієнтів. Споживачі ще багато разів захочуть отримати досвід, здобутий під час купівлі продукту в реальному світі. До прикладу, Amazon збирається відкривати власні крамниці з найпопулярнішими продуктами бренду.

Так само покупці сподіваються побачити улюблені бренди в мережі. Для цього можна придумати безліч оригінальних фішок, наприклад програма лояльності Plink пропонує Facebook-бали за покупки в реальних магазинах.

№2: Осмислена торгівля

Наразі саме покупці знаходяться в центрі онлайн-комерції і вони прагнуть отримувати максимально персоналізований досвід покупок. Це сприяє збільшенню кількості та важливості персональних рекомендацій, а також виникненню персоналізованих продуктів та послуг. Споживачі підтримають ті бренди, які дозволяють їм виразити власний стиль і гарний смак, або отримати особливий, високоякісний товар від радників, яким вони довіряють.

Статус брендів підвищуватиметься від відкриттів, коментування, рекомендацій споживачів. Споживачі ділитимуться з друзями бажаними продуктами і послугами, які їх надихають. Це означає, що тренд споживачів-радників ставатиме все більш потужним. Бренди починають нагороджувати найбільш активних клієнтів за рекомендації та поширення інформації про них.

З розвитком соціальних медіа, виробники, дизайнери та підприємці здатні підключати споживачів до формування виробничої лінії. Споживачі стають виробниками та продавцями власних ідей. Так, споживачі долучаються до розробки та продажу улюблених брендів, втілюючи власні ідеї в життя. Тепер кожен новий продукт може оцінюватись споживачами, а тоді вже відправлятись на масове виробництво. Таким чином, прораховують популярність нового продукту. Інколи люди, які шукають статусну річ можуть не лише допомогти покращити її, але й інвестувати кошти у її виробництво.

№3: Проста комерція

Донедавна найбільшим бар'єром була купівля речей через Інтернет, адже вони можуть не підійти. Деякі онлайн-магазини пропонують безкоштовне повернення товару, проте нові технології допомагають уникнути незручностей при онлайн-покупках. Створюються програми, які дозволяють віртуально приміряти одяг на конкретного клієнта. Також пропонуються простіші способи онлайн-оплати, наприклад, використання Facebook-балів.

№4: Чудовий Інтернет

Споживачі очікують, що досвід онлайн-покупок не тільки відповідатиме досвіду з реального життя, але й покращиться настільки, що його буде складно відтворити в реальному житті. Брендам важливо показати свою відкритість до споживачів. Відкритість має проявлятися у всьому: у процесі виробництва, встановленні цін, оглядах, популярності і навіть особистому ставленні. Також онлайн-шопінг перетворюється на цікаву гру. В цьому і є унікальність віртуального світу, і це варто використати для зацікавлення клієнта.

Інтернет може бути ексклюзивним. Клієнти, як і в реальному житті, хочуть відчути свою унікальність і це легко забезпечити. Так, проводились інтернет-покази дизайнерів у Нью-Йорку. Перегляд був доступний виключно у мережі і проводився лише для запрошених осіб.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)