ТЕНДЕНЦІЇ | CRM 11 травня 2012 р.

CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів

Відповідно до щорічного опитування ІТ-директорів від аналітичної компанії Gartner, CRM-системи перемістилися в списку пріоритетів з 18-го місця торік на 8-е місце в нинішньому. У свою чергу, опитані керівники компаній вважають CRM ключовим напрямком для інвестицій у найближчі п'ять років.

Gartner: CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів На думку експертів, удосконалення систем управління взаєминами із клієнтами (CRM) здатне кардинально вплинути на покращення бізнес-показників. Як відзначає Джим Дейвіс (Jim Davies), директор з досліджень Gartner, навіть незважаючи на економічну нестабільність, що спостерігається, і скорочення державних витрат, керівники компаній вважають важливим для себе розвивати взаємини із клієнтами. "Далекоглядні менеджери беруть на озброєння технології, щоб мінімізувати вплив негативних економічних наслідків на бізнес. Вони розглядають клієнтів як ключовий фактор, здатний допомогти зберегти темпи зростання і забезпечення операційної ефективності в 2012-му році".

Окрім того, керівники, які йдуть у ногу з часом, повинні усвідомлювати необхідність створення нової стратегії для отримання вигід з тенденції збільшення популярності соціальних медіа.

Ед Томпсон (Ed Thompson), віце-президент і провідний аналітик Gartner, переконаний, що в 2012-му році успішним компаніям прийдеться кардинально переглянути політику використання соціальних комунікацій. Зі "ще одного каналу" для спілкування із клієнтами в рамках існуючих CRM-систем соціальні інструменти повинні трансформуватися в принципово нову модель ведення бізнесу. Не більше, і не менше.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)