ТЕНДЕНЦІЇ | CRM 11 травня 2012 р.

CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів

Відповідно до щорічного опитування ІТ-директорів від аналітичної компанії Gartner, CRM-системи перемістилися в списку пріоритетів з 18-го місця торік на 8-е місце в нинішньому. У свою чергу, опитані керівники компаній вважають CRM ключовим напрямком для інвестицій у найближчі п'ять років.

Gartner: CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів На думку експертів, удосконалення систем управління взаєминами із клієнтами (CRM) здатне кардинально вплинути на покращення бізнес-показників. Як відзначає Джим Дейвіс (Jim Davies), директор з досліджень Gartner, навіть незважаючи на економічну нестабільність, що спостерігається, і скорочення державних витрат, керівники компаній вважають важливим для себе розвивати взаємини із клієнтами. "Далекоглядні менеджери беруть на озброєння технології, щоб мінімізувати вплив негативних економічних наслідків на бізнес. Вони розглядають клієнтів як ключовий фактор, здатний допомогти зберегти темпи зростання і забезпечення операційної ефективності в 2012-му році".

Окрім того, керівники, які йдуть у ногу з часом, повинні усвідомлювати необхідність створення нової стратегії для отримання вигід з тенденції збільшення популярності соціальних медіа.

Ед Томпсон (Ed Thompson), віце-президент і провідний аналітик Gartner, переконаний, що в 2012-му році успішним компаніям прийдеться кардинально переглянути політику використання соціальних комунікацій. Зі "ще одного каналу" для спілкування із клієнтами в рамках існуючих CRM-систем соціальні інструменти повинні трансформуватися в принципово нову модель ведення бізнесу. Не більше, і не менше.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 вересня 2018
Київ
Французько-Український Форум: «Нова політика в Європі: методи та фактори успіху президентської кампанії Еммануеля Макрона»
25-26 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)