ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 31 січня 2012 р.

Шість тенденцій 2012-го року у соціальних медіа

Соціальні медіа продовжують рухатися в напрямку дедалі більшої інтеграції з бізнесом. Дослідження, проведене Booz Allen спільно з Buddy Media виявило, що 57% компаній планують підвищити витрати на соціальні медіа, тоді як 38% генеральних директорів вважають розвиток своїх брендів у соціальних медіа надзвичайно пріоритетним напрямком.

То яким же чином будуть розвиватися соціальні медіа у 2012-му році? Нижче наведено шість тенденцій, свідками яких ми станемо вже найближчим часом:

  1. Виникнення конвергенції. Соціальні медіа при взаємодії з брендами все більше проникатимуть у реальний світ. Перші кроки вже робляться найбільш передовими компаніями, на зразок того, як Domino's Pizza розмістила немодерований потік відгуків про свої продукти на величезному стенді у Times Square.

  2. Культ впливовості. Так само, як Google винагороджує сайти, які створюють найбільш цінний контент, соціальні медіа "винагороджуватимуть" найбільш впливових осіб у соціальному просторі. При цьому соціальна впливовість цілком конвертуватиметься у бізнес-результати. Можна стверджувати, що вже сьогодні практично кожна людина має певний рівень соціальної впливовості (а не лише зірки та політики). Але в наступному році, очевидно, впливовість все менше залежатиме від дій однієї людини і все більше — від професійних технік, які будуть використовуватися компаніями для просування в мережі.

  3. Розвиток ігор. Йдеться далеко не тільки про відео-ігри, а радше про деякі ігрові "особливості" взаємодії компаній з користувачами через соціальні медіа. Широко використовуватимуться численні рейтинги, нагороди чи бали, які можна буде отримати за участь у соціальних подіях, ініційованих компаніями. Не виключено, що обговорення ймовірного просування співробітника по службі також буде прив'язане до цифрового рейтингу компанії в залежності від того, скільки віртуальних винагород він отримав.

  4. Соціальне розповсюдження (social sharing). Ідеї, точки зору, медіа, статуси та апдейти — це саме те, що перетворює соціальні медіа на потужну силу, яка представляє значний інтерес для компаній. Медіа-компанії зрозуміли це першими, додавши кнопки розповсюдження до свого контенту. На черзі інші компанії, які виробляють продукти та послуги.

  5. Соціальне телебачення. До сьогодні телебачення значною мірою залишається доволі пасивним видом діяльності. Соціальне ж телебачення дасть змогу користувачам найактивнішим чином брати участь в тому, що відбувається. Інтерактивне голосування SMS-ками за учасників X-фактору — це лише початок. Далі буде тільки цікавіше.

  6. Мікроекономіка. Соціальні мережі, безперечно, допомагають невеликому бізнесу, у якого не вистачає бюджетів на потужні телевізійні рекламні кампанії, бути поміченому. Наприклад, проект BnB допомагає квартирам перетворюватися на готелі, а туристам — на гостей цих готелів, даючи як власникам так і подорожуючим можливість зекономити гроші. Без соціальних мереж це навряд чи було б можливим. І це веде нас до нової економіки, в якому люди знаходяться набагато "ближче" один до одного і мають змогу обмінюватися товарами за вигідними для обидвох сторін умовами.

За матеріалами "Six Social Media Trends for 2012", HBR Blog Network.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)