ТЕНДЕНЦІЇ | Робота 26 грудня 2012 р.

10 компаній, які радикально змінюють підходи до роботи

Покоління, яке народилося в період зміни тисячоліть має як ніколи потужний вплив на робоче середовище. Вони самі створюють все більше та більше компаній і очікують, що їхні бізнеси будуть настільки звичними до вимог інформаційної ери, наскільки це можливо.

10 компаній, які радикально змінюють підходи до роботи Видання Business Insider наводить перелік з 10-ти компаній, які повністю змінили наші підходи до роботи, підприємництва, найму персоналу та взаємодії у XXI столітті.

1. Fancy Hands пропонує вам можливість скористатися допомогою асистентів, які готові надати вам допомогу практично у будь-якій справі. Вони можуть провести для вас дослідження, зайнятися організацією зустрічі чи вигуляти собаку, оскільки на вас зненацька навалилося багато справ.

2. 37Signals займається розробкою веб-додатків, які спрощують взаємодію між людьми на робочому місці та дарують безліч можливостей для командної роботи.

3. Box робить взаємодію між співробітниками поза межами офісу радше правилом, ніж винятком. Компанія зосереджена на знищенні бар'єрів, які в минулому перешкоджали вільній роботі працівників поза межами офісу.

4. SYPartners використовує онлайн-інструменти, допомагаючи командам отримати максимальні переваги від перевірених стратегій успіху. Це консалтингова компанія з кількома дуже особливими ідеями щодо того, як працюють найкращі компанії та команди.

5. WeWork Labs пропонує підприємцям чудовий офіс та спільноту підприємців-початківців всього за $250 на місяць.

6. oDesk дає змогу бізнесом укладати контракти з найбільш віддаленими працівниками, при цьому маючи максимально гнучкі умови взаємодії.

7. LiquidSpace робить організацію офісного простору "на вимогу" настільки ж простою, як відкриття додатку на мобільному пристрої.

8. Badgeville запозичує поведінкові аспекти з комп'ютерних ігор та вчиться застосовувати їх для збільшення ефективності працівників на робочому місці.

9. Jive запозичає інструменти, які подобаються користувачам соціальних мереж Facebook та Twitter, і інтегрує їх у корпоративне середовище.

10. The Ladders спрощує процес найму набагато простішим як для компаній, так і для людей, які шукають роботу.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2019
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
1-30 вересня 2019
Одеса
Управління командою в умовах невизначеності
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Коротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритетиКоротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритети
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)