ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Рітейл 24 лютого 2015 р.

Як залучити й утримати непостійних покупців

Джерело: MMR

Дослідження показують, що інтернет помітно знизив кількість постійних клієнтів, тобто зараз споживачі схильні здійснювати покупки в різних продавців.

Accenture: Як залучити й утримати непостійних покупців Кожен рітейлер зацікавлений у залученні й утриманні клієнтів. Але, як показують дані дослідження компанії Accenture, покупці стали більш непостійними, ніж будь-коли раніше. Справа в тому, що інтернет дозволяє споживачам знайти один і той же товар за нижчою ціною на сайтах роздрібних конкурентів. Також варто відзначити, що зараз клієнти все частіше заздалегідь визначаються з місцем покупки, так що заманити їх "випадково" на ходу практично неможливо.

Варто усвідомити той факт, що прихильність клієнтів одному продавцеві залишилася в минулому. Не менш 56% опитаних споживачів розповіли Accenture, що кількість рітейл-брендів, на їхню думку, за останні 10 років суттєво зросла. Майже половина респондентів зізналася, що вони тепер набагато охочіше купують у різних роздрібних продавців.

Дуже небагато клієнтів воліють користуватися послугами одного й того ж рітейлера, наприклад, який знаходиться поблизу їхнього будинку. Тільки 31% могли б порекомендувати конкретні торговельні точки (мережі) комусь із своїх знайомих. Навіть якщо клієнти задоволені покупками, доступність і взаємозамінність багатьох продуктів створює таку ситуацію, при якій більш приваблива пропозиція, знайдена в інтернеті, наступного разу приведе покупця до іншого продавця. Перш ніж зробити покупку 78% споживачів скористаються інтернетом для ознайомлення з цінами на товари та/або послуги.

За останні кілька років купівельний шлях значно трансформувався. Багато клієнтів, почувши від когось про продукт, заходять в інтернет (через мобільний пристрій або десктоп), щоб знайти якомога більше інформації перед здійсненням онлайн- або офлайн-покупки.

Тепер продавці просто зобов'язані покращувати свої цифрові ресурси, щоб залучити покупців в свій магазин; і навпаки, необхідно постаратися, щоб відвідувачі роздрібної мережі захотіли зазирнути на ваш сайт. Рітейлери, котрі не забувають мотивувати своїх клієнтів різними програмами лояльності, мають більше шансів повернути покупців у свій магазин. Дослідження агентства COLLOQUY (2014) показало, що 60% американських інтернет-користувачів зареєструються на програму лояльності, яка дозволить заробити значні додаткові переваги. Більше половини респондентів заявили, що вони хотіли б безпосередньо підключити свої дебетові/кредитні картки до таких програм без використання будь-яких додаткових карт або додатків. Таким чином, програма лояльності і, відповідно, ваш магазин будуть автоматично інтегровані в їх повсякденний шопінг.

Ще одна хороша новина полягає в тому, що деякі споживачі готові повернутися до раніше відвідуваних рітейлерів. Опитування Accenture показало, що більш ніж одна чверть споживачів розглядає можливість повернення до продавців, у яких раніше здійснювалися покупки. Підставами для повернення є: привабливі ціни (56%) і продукти (послуги) більш високого класу (47%). При цьому дослідники зазначають, що тепер абсолютна більшість клієнтів розраховує на персоналізований і вигідний з точки зору вартості і зручності купівельний досвід. Але варто ритейлеру хоч в чомусь промахнутися, і покупець буде здійснювати покупки в іншому місці.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)