ТЕНДЕНЦІЇ | Рітейл 24 лютого 2015 р.

Як залучити й утримати непостійних покупців

Джерело: MMR

Дослідження показують, що інтернет помітно знизив кількість постійних клієнтів, тобто зараз споживачі схильні здійснювати покупки в різних продавців.

Accenture: Як залучити й утримати непостійних покупців Кожен рітейлер зацікавлений у залученні й утриманні клієнтів. Але, як показують дані дослідження компанії Accenture, покупці стали більш непостійними, ніж будь-коли раніше. Справа в тому, що інтернет дозволяє споживачам знайти один і той же товар за нижчою ціною на сайтах роздрібних конкурентів. Також варто відзначити, що зараз клієнти все частіше заздалегідь визначаються з місцем покупки, так що заманити їх "випадково" на ходу практично неможливо.

Варто усвідомити той факт, що прихильність клієнтів одному продавцеві залишилася в минулому. Не менш 56% опитаних споживачів розповіли Accenture, що кількість рітейл-брендів, на їхню думку, за останні 10 років суттєво зросла. Майже половина респондентів зізналася, що вони тепер набагато охочіше купують у різних роздрібних продавців.

Дуже небагато клієнтів воліють користуватися послугами одного й того ж рітейлера, наприклад, який знаходиться поблизу їхнього будинку. Тільки 31% могли б порекомендувати конкретні торговельні точки (мережі) комусь із своїх знайомих. Навіть якщо клієнти задоволені покупками, доступність і взаємозамінність багатьох продуктів створює таку ситуацію, при якій більш приваблива пропозиція, знайдена в інтернеті, наступного разу приведе покупця до іншого продавця. Перш ніж зробити покупку 78% споживачів скористаються інтернетом для ознайомлення з цінами на товари та/або послуги.

За останні кілька років купівельний шлях значно трансформувався. Багато клієнтів, почувши від когось про продукт, заходять в інтернет (через мобільний пристрій або десктоп), щоб знайти якомога більше інформації перед здійсненням онлайн- або офлайн-покупки.

Тепер продавці просто зобов'язані покращувати свої цифрові ресурси, щоб залучити покупців в свій магазин; і навпаки, необхідно постаратися, щоб відвідувачі роздрібної мережі захотіли зазирнути на ваш сайт. Рітейлери, котрі не забувають мотивувати своїх клієнтів різними програмами лояльності, мають більше шансів повернути покупців у свій магазин. Дослідження агентства COLLOQUY (2014) показало, що 60% американських інтернет-користувачів зареєструються на програму лояльності, яка дозволить заробити значні додаткові переваги. Більше половини респондентів заявили, що вони хотіли б безпосередньо підключити свої дебетові/кредитні картки до таких програм без використання будь-яких додаткових карт або додатків. Таким чином, програма лояльності і, відповідно, ваш магазин будуть автоматично інтегровані в їх повсякденний шопінг.

Ще одна хороша новина полягає в тому, що деякі споживачі готові повернутися до раніше відвідуваних рітейлерів. Опитування Accenture показало, що більш ніж одна чверть споживачів розглядає можливість повернення до продавців, у яких раніше здійснювалися покупки. Підставами для повернення є: привабливі ціни (56%) і продукти (послуги) більш високого класу (47%). При цьому дослідники зазначають, що тепер абсолютна більшість клієнтів розраховує на персоналізований і вигідний з точки зору вартості і зручності купівельний досвід. Але варто ритейлеру хоч в чомусь промахнутися, і покупець буде здійснювати покупки в іншому місці.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13 грудня 2018
Київ
Оплата за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ 4.0
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
12 важелів успіху12 важелів успіху
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)