Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Споживчі тренди 8 вересня 2015 р.

П’ять ідей для інновацій

Джерело: innovations

Сьогодні зміни відбуваються практично кожного дня. Неймовірне збільшення кількості смартфонів, економічний підйом США та спад Китаю, невизначеність по всьому світу… Але на цьому складному макроекономічному тлі досить чітко вирізняються споживчі тренди. Можливо, у масштабах усього світу вони здаються незначними, однак вони здатні змінити життя людей і стати основою для успішного бізнесу.

П’ять ідей для інновацій
1. Продукт, який швидко вчить чому-небудь. Люди все менше думають про статусні речі, про розкіш — і все більше цінують знання і можливість створювати щось нове. Тому продукти й сервіси, які допомагають їм у цьому, користуються зростаючим попитом.

У листопаді 2014-го року було випущено сервіс Seedsheet, який допомагає садівникам-початківцям. Він пропонує користувачам ввести місцезнаходження свого будинку у додаток, аби він визначив, які рослини там краще посадити, і таким чином спланувати, як виглядатиме майбутній сад. Як тільки власник затверджує проект саду, йому доставляють саджанці обраних рослин — їх можна висадити в грунт та поливати.

А у вересні 2014-го року американська компанія Palate Home заявила про випуск пристрою Smart Grill, що слідкує за процесом приготування їжі. Датчик девайсу зв’язується з додатком, в який кухар вводить дані про те, що хоче приготувати, а також про свої уподобання. За допомогою гаджету можна без зайвих труднощів підсмажити м’ясо і підтримувати його у «щойно приготованому» стані ще протягом години.

2. Сервіси, які мінімізують черги. Економія часу у сучасному світі — не примха, а необхідність. Тому все, що може позбавити людину зайвого очікування, має великі шанси на успіх.

У жовтні 2014-го року компанія Starbucks проанонсувала мобільний додаток з функцією попереднього замовлення. Ця «фішка» дозволяє зробити замовлення ще з дому, і по дорозі на роботу забрати свою приготовану каву. Схожу послугу пропонує і мережа Taco Bell: клієнт може замовити їжу, а також заплатити за неї ще на шляху до автокафе.

А готелі Starwood, Hyatt та Hilton активно тестували новий сервіс, що дозволяє гостям використовувати свій мобільний телефон як ключ від номеру. Це дозволяє зекономити чимало часу на очікуванні реєстрації.

3. Мобільні гаманці та їхні різновиди. Нарешті це стає реальністю для багатьох сфер бізнесу: можливість не лише використовувати смартфон як платіжний інструмент, але й робити це незвичними шляхами. Скоріше за все, швидкість розповсюдження цього тренду буде дуже високою.

Starbucks уже приймає 7 млн. мобільних платежів на тиждень лише на території США. У Apple Pay протягом перших трьох днів після запуску зареєстрували понад 1 млн. карток. І це лише початок. Наступний крок — дозволити клієнтам ділити витрати за допомогою мобільних платежів.

4. Інтернет спільних речей. Це, по суті, поєднання двох трендів: інтернету речей (тобто підключення найрізноманітніших девайсів до мережі) та спільного використання (будь-чого). Продукти, які є уособленням такого тренд-міксу, стають все більш розповсюдженими.

Наприклад, розташована в Гонконгу компанія Umbrella Here випустила маленький bluetooth-пристрій у формі пончика з діркою посередині. Його надягають на верхівку парасолі, а коли йде дощ, девайс за допомогою додатку вмикає кольорові світлодіоди — і таким чином сповіщає людей навколо, що ви готові поділитися парасолькою з ними.

А розумний замок для велосипеда BitLock дозволяє власнику розблокувати свій велосипед натиском однієї кнопки на смартфоні. Через мобільний додаток можна також віддалено розблокувати велосипед і поділитися ним з іншими користувачами цієї програми.

5. Нагорода за поведінку. Компанія може спробувати підвищити лояльність клієнтів, запроваджуючи різноманітні сервіси, що будуть стимулювати корисну для самих-таки людей поведінку.

Скажімо, у червні 2014-го року російський банк Альфа-банк запровадив спеціальний рахунок для клієнтів, які займаються фізичними вправами. Ідея така: за кожний крок, який клієнт, скажімо, робить на біговій доріжці, певна сума грошей переводиться з його звичайного рахунку на рахунок з підвищеною відсотковою ставкою.

Інший приклад — компанія Foodtweeks, яка допомагає тим, хто прагне зменшити щоденне споживання калорій. Користувачі додатку вказують у своєму профілі, що збираються їсти, і отримують поради, як зменшити калорійність заданих страв. Якщо людина дослухалась до поради і відмітила це у додатку, Foodtweeks робить певну пожертву до місцевого «продовольчого банку».

Наведені тенденції можуть допомогти згенерувати ідею для нового продукту або бізнесу. Але варто пам’ятати, що необов’язково рухатись лише у межах однієї тенденції. Найкращі ідеї часом виникають на перетині різних трендів — а перший, хто зможе їх об’єднати, матиме час для того, щоб отримати свій прибуток.

За матеріалами Trendwatching.com


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Доктрина шокаДоктрина шока
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)