ТЕНДЕНЦІЇ | Корпоративна культура 14 січня 2016 р.

Тренди-2016: внутрішня підтримка

Джерело: innovations

Ще однією тенденцією, яка визначатиме поведінку компаній та споживачів наступного року, Trendwatching.com вважає зміни у корпоративній культурі, а саме — у ставленні до працівників.

Тренди-2016: внутрішня підтримка
Ілюстрація: Shutterstock
Ми чуємо чимало розмов про етичне споживання. Людям хочеться купувати продукцію соціально відповідальних компаній, які турбуються про екологію та інші важливі питання. Проте 2015 рік відзначився безліччю скандалів: від корупції у FIFA до використання рабської праці у Таїланді в ланцюжку поставок компанії Nestlé. Як наслідок, споживачі втрачають довіру до брендів, а бізнес не знає, у який бік рухатись, аби завоювати довіру людей.

У 2016 році виграшною стратегію може стати наступна: компанія піклується про своїх працівників, дозволяючи клієнтам це побачити. Людям не все одно, як організація ставиться до свого персоналу. Причому немає значення, чи йде мова про нерівність в оплаті та умовах праці у країнах, що розвиваються, чи про корпоративні скандали у таких відомих бізнесах, як Amazon. Людям у будь-якому випадку не все одно, коли вони чують про несправедливість у ставленні до працівників. Тому зробити елементом своєї внутрішньої культури турботу про підлеглих та показати це ринку — означатиме обійти конкурентів.

Ми вже бачимо перші приклади компаній, які слідують ці тенденції. Скажімо, GrabTaxi (додаток для замовлення таксі, який працює у Південно-Східній Азії) запустив ініціативу GrabLife у Тайланді у травні 2015 року (а до цього — у Сингапурі). Це соціальна програма для водіїв таксі, що дозволяє накопичувати гроші у спеціальному фонді. Компанія перераховує до нього певну суму за кожну поїздку. Водії, які відповідають певним критеріям якості праці та лояльності до бізнесу, завдяки цим коштам отримають певні пільги: страхування життя, підтримку на випадок кризи тощо. Компанія планує й інші бонуси: у тому числі уроки англійської мови та стипендії для навчання.

У 2016 році виграшною стратегію може стати наступна: компанія піклується про своїх працівників, дозволяючи клієнтам це побачити

У жовтні 2015 року фірма REI оголосила про те, що усі 143 її магазини (що продають спорядження для активного відпочинку) будуть зачинені у «чорну п’ятницю». Це будо зроблено для того, щоб працівники та клієнти могли провести цей день на природі — замість того, щоб продавати та купувати. Усі 1200 підлеглих отримали звичайну платню за цей день. Крім того, працівників та клієнтів заохотили розміщувати у соціальних мережах фотографії того, як вони провели цей день без шопінгу і помічати їх хештегом #OptOutside.

Ще один незвичний приклад продемонструвала компанія Flipkart — гігант електронної комерції, якого часто називають «індійським Amazon». У липні 2015 року ця організація запустила ініціативу, мета якої — надати підтримку своїм працівникам, які хочуть всиновити дитину. Кошти, які надає компанія, можуть піти на оплату юристів чи послуг агенції по всиновленню.

Головне для компанії — робити конкретні кроки назустріч працівникам, а не обмежуватись гучними заявами

А Intel до 2020 року планує суттєво урізноманітнити свій персонал. Компанія стверджує, що у технічній сфері працює замало жінок та представників національних меншостей, тому вона виділяє S300 млн., щоб змінити цю ситуацію.

Наведені приклади демонструють, як бізнес може змінювати свою культуру ставлення до працівників — і тим самим впливати на ставлення клієнтів до себе. Так, REI використала «чорну п’ятницю» як привід для того, щоб транслювати ринку свої цінності. А GrabTaxi змогла диференціювати себе від конкурентів, реагуючи на страхи своїх працівників.

Напевно, кожна компанія може знайти власний шлях — як використати цю тенденцію з користю для себе. Головне при цьому — робити конкретні кроки, а не обмежуватись гучними заявами. Звичайно, це коштуватиме компанії чимало, але й результат може бути вражаючим.

За матеріалами trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)