ТЕНДЕНЦІЇ | Незвичайні інновації 9 березня 2016 р.

Інновації на згадку

Джерело: innovations

Колись ринкового дослідження було достатньо для того, аби визначити — чого хочуть споживачі, і як треба змінювати свій продукт. Але сьогодні цей спосіб спрацьовує все рідше. Коли ви запитуєте у людей, чого вони хочуть, ви з самого початку обмежуєте їх. Натомість компанія може спостерігати за появою інновацій, які змінюють (або навіть формують з нуля) очікування споживачів. Незабаром саме вони визначатимуть поведінку клієнтів.

Інновації на згадку
Ілюстрація: Shutterstock
Отже, які цікаві сервіси та рішення придумали компанії у 2015 році? Як вони можуть вплинути на очікування клієнтів та змінити правила гри на ринку у році поточному?

У травні 2015-го року Asiri Group of Hospitals, один за найбільших гравців у сфері охорони здоров’я на Шрі-Ланці, створив новий продукт — «мильний квиток». Він виготовляється з паперу із додаванням мила. Це дозволяє пасажирам не лише сплатити за проїзд, але й вимити руки — тим самим захистивши себе від мікробів. Таким чином, змінивши маленьку повсякденну річ, Asiri Group of Hospitals зробила крок назустріч вирішенню серйозної суспільної проблеми (адже саме у громадському транспорті люди часто наражаються на небезпеку заразитись якоюсь хворобою).

Французький підрозділ компанії Durex у 2015-му запустив у Twitter бота #LoveBot, який генерував автоматичні відповіді на твіти людей. Коли якийсь користувач постив повідомлення зі значком розбитого серця, бот знаходив ще одну випадкову людину, яка скаржиться на свою самотність, і відправляв їм обом пропозицію познайомитись. Не виключено, що відтепер користувачі соціальних мереж очікуватимуть від брендів інших подібних інновацій.

Компанія Amazon нерідко запускає інновації, які згодом стають стандартом. У липні 2015-го вона анонсувала Amazon Launchpad — сервіс, який агрегує та продає продукти стартапів та успішних краудфандингових проектів. Він збирає інформацію з 25 краудфандингових платформ, стартап-акселераторів, венчурних фірм. Також Launchpad пропонує допомогу стартапам у виведенні продукту на ринок та у просуванні й дистрибуції через глобальну мережу складів Amazon.

Коли ви запитуєте у людей, чого вони хочуть, ви з самого початку обмежуєте їх

У сфері цифрових технологій незвичні інновації з’являються все частіше. У минулому році одну з них представила компанія Google. Це безкоштовний додаток до браузера Chrome, який за допомогою веб-камери відслідковує міміку людини. І коли користувач усміхається, автоматично робить закладку на тій сторінці, яка так йому сподобалась. Також Smile Suggest дає людині можливість поділитись цією сторінкою через соцмережі чи електронну пошту.

Глобальні бренди, які виходять на ринки країн, що розвиваються, часто мають певний кредит довіри — адже люди вже чули про них. Тим важливіше підтримати ентузіазм клієнтів — адже це підвищить їхню лояльність. Влітку 2015 року відомий сервіс Uber світкував річницю своєї роботи у Лагосі, Нігерія. Він запропонував усім клієнтам безкоштовні поїздки у таксі протягом 24 годин (не більше двох на одну людину). Ця акція діяла як для постійних користувачів, так і для нових. Для компаній в усьому світі цей приклад є можливістю подумати: чи приділяєте ви достатньо уваги клієнтам на ринках, що розвиваються?

Спостерігаючи за появою інновацій, можна прогнозувати зміну споживацької поведінки

Як відомо, суспільство у багатьох країнах стає все більш свідомим, прагне зробити свій внесок у вирішення соціальних проблем. Компанії, які допомагають людям у цьому, мають шанс завоювати прихильність аудиторії та започаткувати тренд. У травні 2015 року HP у співпраці з бразильською недержавною організацією Măes da Sé запустила ініціативу Print for Help для більш ефективного розповсюдження інформації про зниклих людей. Технологія ePrint, розроблена HP, дозволяє відправляти електронні повідомлення безпосередньо на принтер, який їх друкує. Людина може «підписати» свій власний чи офісний принтер для участі у цій програмі — і друкувати постери, коли неподалеку від неї хтось зникне.

Дивлячись на наведені вище приклади, можна запитати себе: як вони можуть змінити очікування клієнтів? Чи вплине це на мій бізнес, на мою цільову аудиторію? Як можна використати інформацію про нові очікування клієнтів, щоб випередити конкурентів?

За матеріалами trendwatching.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів
17 січня 2019
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)