ТЕНДЕНЦІЇ | Лояльність споживачів 27 вересня 2016 р.

Поштовх до діалогу

Джерело: innovations

Компанії, особливо великі, можуть зробити багато добрих справ для суспільства. При цьому їм зовсім не обов’язково самим вирішувати проблеми — іноді достатньо допомогти людям зустрітись, щоб обговорити важливі питання. Trendwatching.com наводить приклади компаній, які йдуть цим шляхом і, в результаті, не лише роблять щось корисне, а й завойовують лояльність споживачів.

Поштовх до діалогу У квітні 2016-го року американський бренд морозива Ben&Jerry's вирішив відреагувати на політичні події у Бразилії, пов’язані з імпічментом президента. Компанія запросила усіх бажаючих до свого магазину у Сан-Паулу, щоб люди могли обговорити спірні питання, «підсолодивши» їх морозивом, замість сваритись. Ця кампанія також фігурувала у соцмережах під хештегом #amoréprogresso, що означає «любов — це прогрес».

Іноді можна зробити чимало, лише піднявши питання, яке зазвичай замовчують. Саме це зробив пивний бренд Heineken у Болгарії. Він вирішив зачепити тему, яка дуже актуальна для цільової аудиторії, — соціальна ізоляція. У травні 2016-го року Heineken розпочав незвичну кампанію, запросивши людей на трансляцію матчів Ліги чемпіонів УЄФА.

Футбол мали показувати на великому екрані, встановленому під відкритим небом. Також було підготовлено 80 місць. Сам екран був розділений на 80 квадратів, і щоб картинку було видно повністю, на кожному стільці мала сидіти людина (це активувало певну зону дисплея). Ідея цієї кампанії полягала у тому, щоб стимулювати чоловіків частіше збиратись разом — адже результати проведеного Heineken дослідження показали, що 70% вболівальників дивились матчі Ліги наодинці.

Деякі бізнеси побудовані на тому, щоб збирати клієнтів в одному й тому ж місці. І це можна використати для того, щоб допомогти їм знайти спільну мову. Скажімо, авіакомпанія JetBlue у лютому 2016-го року провела цікавий експеримент. Вона запропонувала 150 своїм пасажирам безкоштовні квитки будь-куди, куди тільки літають її літаки, якщо вони зможуть дійти одностайності щодо того — куди ж саме.

Запитайте себе — до розв’язання яких проблем ваша організація хотіла б мати стосунок?

Все це знімали на камеру, а потім було змонтовано відео, де порівнювалось, як досягають згоди звичайні люди і конгресмени США. Пасажири зрештою змогли розв’язати свої протиріччя — і отримали безкоштовні квитки до Коста-Ріки й назад. У липні відео було завантажено на YouTube, де має вже понад 1 млн. переглядів.

Ця тенденція, фактично, є відповіддю на бажання споживачів бачити бренди «з людським обличчям» — яким не все одно, що відбувається навколо них, яким є справа не тільки до прибутків. Клієнти хочуть, щоб бізнес демонстрував більше людяності, емпатії, ставав більш персоніфікованим.

Як саме компанія може стати ближчою до споживачів і суспільства в цілому? Спочатку варто запитати себе — які соціальні (економічні, політичні тощо) питання здаються вам найважливішими? До розв’язання яких проблем ваша організація хотіла б мати стосунок? Потім варто поміркувати — яке саме повідомлення ви прагнете поширити серед споживачів? До обговорення яких питань ви хотіли б їх залучити?

І, нарешті, поміркуйте — де ви могли б це робити? Одне з популярних місць для поширення важливих повідомлень (не обов’язково рекламного характеру) — спортивні змагання. Наприклад, під час матчів Євро-2016 McDonald's запустив серію постерів, на яких зображені фанати, що вболівають одночасно за дві команди. Так компанія хотіла промотувати ідею толерантності, різноманітності та благородства.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)