ТЕНДЕНЦІЇ | Анонімність 16 січня 2017 р.

Тренди-2017: повернення до анонімності

Джерело: innovations

Минулі роки зробили персоналізацію обов’язковою складовою багатьох бізнесів. Як мінімум, компанії почали точніше визначати — хто є їхнім клієнтом, і формувати власні сегменти, спираючись не на традиційні параметри (вік, стать тощо), а більш конкретні (сфера діяльності, інтереси і т.д.). Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють — можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

Тренди-2017: повернення до анонімності Сучасні технології відкривають перед компаніями безліч можливостей — у тому числі дозволяють формувати «сегменти з однієї людини». Наприклад, понад 40 мільйонів користувачів Spotify можуть отримувати щопонеділка унікальні плейлисти, підлаштовані під їхні смаки. Звичайно, такий підхід подобається майже кожному — бо він економить час і дає відчуття, що про вас дбають.

Проте інколи в людині прокидається «інстинкт першовідкривача», і вона хоче дослідити, що знаходиться за межами відомої їй території. Вона прагне дізнатись — як виглядатиме взаємодія з компаніями та іншими споживачами, якщо вони не матимуть жодних упереджень щодо неї.

Цей новий тренд тільки починає поширюватись, але, на думку фахівців з trendwatching.com, вже у 2017-му році компанії почнуть надавати більше можливостей для користувачів, які хочуть залишитись інкогніто.

Наприклад, американська компанія Interviewing.io (платформа, як дозволяє інженерам тренуватись у проходженні співбесід) нещодавно оголосила про запуск нової опції. Відтепер голоси і кандидата, і інтерв’юера можуть бути змінені. Сервіс може позбавити їх ознак статі, додати синтетичні елементи чи навіть зробити схожими на голоси тварин. Головна мета — позбавитись упереджень, які можуть виникати під час співбесіди. За бажанням, у процесі проходження інтерв’ю користувачі можуть відкрити свою особистість — і продовжити розмову вже від свого імені.

Анонімність зараз виходить на новий рівень: стає можливим зберігати інкогніто, не наражаючись на ризик бути ображеним

Анонімність часто асоціюється із неповагою та образами. Тому, потрапивши до анонімного чату, можна очікувати будь-чого. Компанія Candid, розташована у США, намагається забезпечити анонімне спілкування без неприємних несподіванок. Вона використовує алгоритми машинного навчання, щоб знаходити і відфільтровувати небажаний контент (за даними сервісу, 40% повідомлень не публікується). Також Candid позначає необґрунтовані чутки і шукає підтверджень контенту у мережі.

Треба зазначити, що це не єдиний подібний сервіс в інтернеті. У липні 2016-го року Yahoo представила власний алгоритм, який дозволяє виявити образливі коментарі.

Цей тренд стосується не лише анонімності, але й можливості досліджувати різні концепції ідентичності. Наприклад, з січня 2016-го року сервіс Antipersona пропонує людям отримати досвід — як бути іншою людиною. Відбувається це у Twitter: користувач може обрати будь-який акаунт і протягом доби отримувати ті ж оповіщення, що й власник. Як кажуть розробники сервісу, мета проекту — дозволити людині зазирнути у соціальне життя інших, подивитись на світ з їхньої точки зору.

В основі цієї тенденції лежить одна з базових потреб — у справедливому ставленні до себе, такому ж, як до інших. Саме про це варто пам’ятати бізнесу, роблячи будь-які кроки у напрямку забезпечення анонімності для клієнтів.

За матеріалами trendwatching.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)