ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерство 11 вересня 2017 р.

Свій серед своїх: 6 навичок, які роблять лідера хорошим начальником

Джерело: K.Fund Media

Чи можна бути лідером, орієнтованим на результат, і при цьому правильно мотивувати і зацікавлювати свою команду? Багато хто стверджує, що ні. Консультанти з розвитку лідерства та засновники американської консалтингової компанії Zenger/Folkman Джек Зенгер (Jack Zenger) і Джозеф Фолкман (Joseph Folkman) провели дослідження, результати якого спростували усталену думку.

Свій серед своїх: 6 навичок, які роблять лідера хорошим начальником Дослідники проаналізували 60 тис. топ-менеджерів і з’ясували, що кращі з них — ті, хто вдало поєднують лідерські якості та вміння правильно спілкуватися з колегами. Що ж роблять такі керівники, щоб заслужити визнання співробітників?

1. Повідомляють підлеглим чітку стратегію і напрямок розвитку

Результатів досягають ті, хто знає, куди потрібно рухатися.

Коли люди не розуміють, що роблять, не орієнтуються або помиляються, то вони незадоволені своєю роботою. Якщо лідер розповідає підлеглим про подальші плани, то у нього буде більш зібрана і згуртована команда.

2. Надихають і мотивують

Досягти хороших результатів зможе лише той лідер, який вміє надихати співробітників краще виконувати свої обов’язки. Якщо начальник мотивує підлеглих, генерує довіру, відповідальність і ентузіазм, то він обов’язково досягне успіху в створенні позитивного настрою в колективі.

За двома зайцями поженешся — жодного не спіймаєш: ти або результативний керівник, або «свій» у колективі

3. Ставлять глобальні цілі

Постановка глобальних цілей змушує інших працювати інтенсивніше і піднімає планку. Коли глобальні цілі узгоджуються з командою, то відбувається щось неймовірне: робота стає розвагою, всі залучені в спільну справу, відчувають себе значущими і впевнені, що займаються чимось важливим.

4. Мають високі моральні якості і вселяють довіру

Якщо колектив не довіряє лідеру, то всі його цілі і пропозиції автоматично сприймаються як маніпуляція. А ось мотиви начальника, якому довіряють, не обговорюються. Ключовий компонент побудови позитивних стосунків з іншими — це довіра. Щоб заслужити довіру команди, керівники повинні підкріплювати свої слова реальними справами. Вони ніколи не попросять членів свого колективу робити те, що не спроможні зробити самі.

5. Розвивають інших

Дбати про розвиток підлеглих завжди вигідно, адже добре навчені люди продуктивніші в роботі.

Більше того, більшість людей хочуть отримувати нові навички і розвивати свої здібності. Лідери, які прагнуть допомагати членам команди розвиватися, завжди сприймаються позитивно.

Допомога в розвитку інших надає подвійний ефект: підвищує продуктивність і створює творчу атмосферу в колективі. Також це притягує більше людей, які бажають працювати в такому середовищі.

6. Завжди відкриті до пропозицій

Якщо керівники не хочуть мати зворотний зв’язок, то люди не поспішають говорити про проблеми вголос, а вони накопичуються і залишаються невирішеними. Хороший начальник завжди відкритий до порад і готовий вислухати кожного, адже це може врятувати його від помилок. Лідери, які використовують зворотний зв’язок і вдосконалюються, і користуються великою повагою колективу.

За матеріалами "How Managers Drive Results and Employee Engagement at the Same Time", HBR.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)