КОМЕНТАРІ | Довіра в організації 20 лютого 2015 р.

Кілька шляхів відбудови довіри

Джерело: Innovations.com.ua

Неможливо уявити успішну в довгостроковій перспективі компанію чи команду без атмосфери довіри. Люди не хочуть "вкладатись" в організацію, якій не довіряють. Тому управлінцю, який хоче досягти видатних результатів, потрібно культивувати атмосферу довіри всередині своєї компанії.

Джон Гордон (Jon Gordon)
Джон Гордон
(Jon Gordon)
Відомий спікер та автор бестселерів "Маршрут енергії" (The Energy Bus) та "Правило «жодних скарг»" (The No Complaining Rule) Джон Гордон (Jon Gordon) у своєму блозі пропонує декілька шляхів відбудови довіри. Деякі з них схожі на загальновідомі істини, проте у турбулентному сучасному середовищі керівники дуже часто забувають про них.

1. Повідомляйте своїх підлеглих про те, що ви плануєте зробити. І намагайтесь дотримуватись свого слова. Постійна комунікація дуже важлива для побудови довіри. Коли люди існують в атмосфері ізоляції, коли вони не спілкуються зі своїм керівником, робочі стосунки не стають міцнішими.

2. Спілкуйтеся, спілкуйтеся, спілкуйтеся. Часте, чесне спілкування породжує довіру. Поганий зв'язок є одною з основних причин, чому трудові відносини розвалюються.

3. Довіру можна втратити за один момент, навіть якщо вибудовувалась вона роками. Одне невірне рішення менеджера може призвести до катастрофічних наслідків. Тому варто зважувати усі свої рішення.

4. Якщо стоїть вибір між короткостроковим успіхом та довгостроковими стосунками — варто обирати друге. Взагалі, довгострокове повинно мати більший пріоритет (звісно, якщо тільки мова не йде про виживання бізнесу).

5. Продаж без розпродажу. Більше фокусуйтеся на ваших ключових принципах і лояльності споживачів, ніж на короткострокові комісійні та прибуток. Наприклад, лояльність клієнтів може забезпечити суттєві переваги в майбутному. І якщо замість того, щоб будувати довгострокові стосунки, ви орієнтуєтесь на миттєвий прибуток, у бізнесу може взагалі не бути завтрашнього дня.

Довіру можна втратити за один момент, навіть якщо вибудовувалась вона роками

6. Довіра породжує ентузіазм, стимулює командну взаємодію. Якщо люди довіряють іншим членам своєї групи, то вони будуть працювати краще, причому не тільки для себе, а й на користь усій команді. Саме тому керівнику варто допомагати працівникам вибудовувати довіру один до одного.

7. Будьте чесними. Навіть якщо у вас є погані новини, краще не обманювати підлеглих. Зрештою, вашу чесність вони оцінять вище, аніж прикрашену неправду.

8. Станьте коучем для оточуючих — чи то працівників, чи то клієнтів. Це не означає, що треба повчати людей. Натомість варто допомагати їм ставати кращими, показувати їм шлях, йдучи яким вони зможуть стати поліпшеною версією самих себе.

9. Демонструйте людям, що ви справді піклуєтесь про них. Працівники довірятимуть вам, якщо впевняться, що іхні інтереси для вас також важливі. Якщо ж вони бачать, що насправді ви думаете лише про себе, то їхні внутрішні "сигнали тривоги" будуть часто спрацьовувати.

10. Завжди робіть правильні речі. Ми віримо тим, хто живе і працює чесно.

11. Визнавайте свої помилки й недоліки. Іноді керівники вважають, що вони мають бути "скелею", яка не демонструє жодних почуттів. Насправді ж відкритість, а часом і вразливість, яку підлеглі бачать у вас, створює довіру значно краще, аніж образ ідеального менеджера.

За матеріалами "Ways to Build Trust".




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Продай себя дорогоПродай себя дорого

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)