Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Довіра в організації 20 лютого 2015 р.

Кілька шляхів відбудови довіри

Джерело: Innovations.com.ua

Неможливо уявити успішну в довгостроковій перспективі компанію чи команду без атмосфери довіри. Люди не хочуть "вкладатись" в організацію, якій не довіряють. Тому управлінцю, який хоче досягти видатних результатів, потрібно культивувати атмосферу довіри всередині своєї компанії.

Джон Гордон (Jon Gordon)
Джон Гордон
(Jon Gordon)
Відомий спікер та автор бестселерів "Маршрут енергії" (The Energy Bus) та "Правило «жодних скарг»" (The No Complaining Rule) Джон Гордон (Jon Gordon) у своєму блозі пропонує декілька шляхів відбудови довіри. Деякі з них схожі на загальновідомі істини, проте у турбулентному сучасному середовищі керівники дуже часто забувають про них.

1. Повідомляйте своїх підлеглих про те, що ви плануєте зробити. І намагайтесь дотримуватись свого слова. Постійна комунікація дуже важлива для побудови довіри. Коли люди існують в атмосфері ізоляції, коли вони не спілкуються зі своїм керівником, робочі стосунки не стають міцнішими.

2. Спілкуйтеся, спілкуйтеся, спілкуйтеся. Часте, чесне спілкування породжує довіру. Поганий зв'язок є одною з основних причин, чому трудові відносини розвалюються.

3. Довіру можна втратити за один момент, навіть якщо вибудовувалась вона роками. Одне невірне рішення менеджера може призвести до катастрофічних наслідків. Тому варто зважувати усі свої рішення.

4. Якщо стоїть вибір між короткостроковим успіхом та довгостроковими стосунками — варто обирати друге. Взагалі, довгострокове повинно мати більший пріоритет (звісно, якщо тільки мова не йде про виживання бізнесу).

5. Продаж без розпродажу. Більше фокусуйтеся на ваших ключових принципах і лояльності споживачів, ніж на короткострокові комісійні та прибуток. Наприклад, лояльність клієнтів може забезпечити суттєві переваги в майбутному. І якщо замість того, щоб будувати довгострокові стосунки, ви орієнтуєтесь на миттєвий прибуток, у бізнесу може взагалі не бути завтрашнього дня.

Довіру можна втратити за один момент, навіть якщо вибудовувалась вона роками

6. Довіра породжує ентузіазм, стимулює командну взаємодію. Якщо люди довіряють іншим членам своєї групи, то вони будуть працювати краще, причому не тільки для себе, а й на користь усій команді. Саме тому керівнику варто допомагати працівникам вибудовувати довіру один до одного.

7. Будьте чесними. Навіть якщо у вас є погані новини, краще не обманювати підлеглих. Зрештою, вашу чесність вони оцінять вище, аніж прикрашену неправду.

8. Станьте коучем для оточуючих — чи то працівників, чи то клієнтів. Це не означає, що треба повчати людей. Натомість варто допомагати їм ставати кращими, показувати їм шлях, йдучи яким вони зможуть стати поліпшеною версією самих себе.

9. Демонструйте людям, що ви справді піклуєтесь про них. Працівники довірятимуть вам, якщо впевняться, що іхні інтереси для вас також важливі. Якщо ж вони бачать, що насправді ви думаете лише про себе, то їхні внутрішні "сигнали тривоги" будуть часто спрацьовувати.

10. Завжди робіть правильні речі. Ми віримо тим, хто живе і працює чесно.

11. Визнавайте свої помилки й недоліки. Іноді керівники вважають, що вони мають бути "скелею", яка не демонструє жодних почуттів. Насправді ж відкритість, а часом і вразливість, яку підлеглі бачать у вас, створює довіру значно краще, аніж образ ідеального менеджера.

За матеріалами "Ways to Build Trust".


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)