БІЗНЕС-ОСВІТА | Дослідження 23 листопада 2010 р.

Чому навчання буває провальним

Компанії в різних куточках світу витрачають близько $100 мільярдів на навчання та тренінги своїх співробітників. Втім, дослідження, проведене компанією McKinsey & Company, свідчить, що більша частина цих грошей витрачається неефективно.

Насправді, лише одна чверть респондентів, які взяли участь в опитуванні, визнали, що їхні програми навчання дійсно мали позитивний вплив на результативність бізнесу. Більшість же компаній навіть не намагаються оцінити ефективність власних тренінгових інвестицій.

Провал корпоративного навчання зазвичай пов'язаний з причинами, які знаходяться за межами навчального класу. Адже для того, щоб ефективно засвоїти нові навички, працівники повинні знати і розуміти, яким чином ці навички зможуть бути застосовані та принести користь організації. Освіта може бути ефективною лише тоді, коли учень розуміє необхідність навчання і висловлює інтерес до розвитку. У більшості ж компаній не відбувається жодної попередньої комунікації щодо необхідності навчання. Натомість, керівники очікують, що їхні підлеглі просто будуть відвідувати лекції та вбирати в себе нові знання та компетенції. Шкода, що так не буває!

Після закінчення програми навчання, працівники стикаються зі ще одним викликом — вони практично ніколи не використовують нові щойно набуті знання на практиці. Більшість керівників та власників помилково вважають, що після навчання підлеглі повернуться на свої робочі місця і самостійно почнуть використовувати нові навички. Втім, отримати максимальну вигоду із інвестицій у навчання можна тільки створивши правильне сприйняття навчання у працівників, а також запропонувавши їм сприятливе робоче середовище, в якому вони змогли б використовувати отримані знання та навички.

Отже, основним аспектом ефективного навчання є діалог з працівниками до, під час та після тренінгу. А також розуміння того, що студент повинен бути проактивно зацікавлений як в набутті нових навичок, так і в їх використанні після того, як курс навчання буде закінчено.

За матеріалами "Getting more from your training programs", The McKinsey Quarterly.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)