БІЗНЕС-ОСВІТА | Дизайн-мислення 12 вересня 2017 р.

Як пов’язати корпоративне навчання з продуктивністю бізнесу

Чому дуже часто програми корпоративного навчання не дають очікуваної віддачі? Джек Філліпс (Jack Phillips), голова ROI Institute, та Патті Філліпс (Patti P. Phillips), CEO цієї організації, пригортають увагу до простого факту: оцінюючи продуктивність ініціативи, більшість компаній не вимірюють реальну користь, яку вона принесла бізнесу. Автори пропонують підійти до цього процесу з позицій дизайн-мислення.

Як пов’язати корпоративне навчання з продуктивністю бізнесу Дизайн-мислення — це відносно нова концепція, що дозволяє розв’язувати складні проблеми, спираючись на системні процеси та покладаючи наголос на стримування витрат. Ідея застосування дизайн-мислення в контексті корпоративного навчання дуже проста. На всіх етапах процесу розробки та реалізації програми кожний стейкхолдер виконує свою функцію чи роль, орієнтуючись на кінцевий продукт, яким є конкретні бізнес-результати.

Ось вісім кроків, які дозволять модифікувати традиційний цикл розробки та реалізації навчальної програми.

Розпочніть зі «що?». Зорієнтуйте програму на бізнес. «Що?» стає вираженням конкретної потреби бізнесу. Відповідно, програма, що розробляється, прив’язується до певної метрики.

Виберіть найбільш відповідний варіант навчального рішення. Виходьте з того, що програма мусить забезпечити здійсненність досягнення визначеного бізнес-показника.

Чітко визначте показники успіху ініціативи. Продуктивність навчальної програми вимірюється ступенем, в якому її учасники використовують отримані знання чи навички в процесі виконання пріоритетних для своїх підрозділів бізнес-показників. Інакше кажучи, вимірювання результативності програми зсувається в площину визначення її випливу на результативність бізнесу. Якщо буде визначено набір цілей стосовно рівня реагування з боку учасників програми, результативності засвоєння матеріалу, його застосування на практиці та впливу на бізнес-показники, то всі учасники процесу (дизайнери, розробники, фасилітатори, слухачі та боси останніх) чітко знатимуть, що мусять зробити для досягнення потрібних результатів.

Забезпечте релевантність програми. Правильно підібравши фахівців, які здійснюватимуть розробку та реалізацію програми, запропонувавши значущий контент, зорієнтований на практичне застосування, визначивши оптимальні часові рамки для проведення навчання, ви забезпечите максимально високий рівень продуктивності ініціативи.

Покладіть особливий наголос на практичну цінність контенту. Вкрай важливо впевнитись, що слухачі програми використовують те, чого навчились у своїй повсякденній роботі. Тому результативність ініціативи вимірюється як на рівні практичного застосування матеріалу, так і на рівні впливу здобутих знань на виконання визначених показників. Потрібно максимально усунути все, що може стати перепоною для інтеграції навчальної ініціативи з практикою бізнесу. Не менш важливо приділити увагу вдосконаленню процесів та інструментів, які можуть стати засобом ефективної інтеграції.

Проводьте вимірювання результативності. Виміряйте результати та розрахуйте ROI. Перше, що слід зробити, — це чітко виділити дані щодо ефекту, який принесла програма. Потім представте дані в грошовому вираженні. Далі фінансові вигоди слід порівняти з витратами на програму, розрахованих при плануванні ROI. Таким чином ви отримаєте два набори даних: результати, котрі ініціатива дала бізнесу, та показник ROI, розрахований у спосіб, в який фінансовий директор розраховував би віддачу від капітальних інвестицій.

Представте результати програми. Донесіть цю інформацію до всіх стейкхолдерів ініціативи. Важливо представити всі дані (щодо до рівня реагування, засвоєння контенту, його застосування, впливу на бізнес-результати, ROI) в доступній зрозумілій формі, найкраще у вигляді оповіді.

Підвищуйте значення ROI. Вдосконалюйте програму з тим, щоб у майбутньому підвищити її ROI. Тоді у вас будуть вагомі аргументи на користь збільшення фінансування. Коли керівники бачитимуть, що віддача від вкладених в ініціативу коштів має позитивне значення, то в подальшому вони з великою ймовірністю надаватимуть програмі більшу підтримку.

Запропонований вище підхід не вимагає якихось радикальних змін. Йдеться лише про корегування того, що вже робить компанія. При цьому головним є перенесення відповідальності за результативність навчання на всіх стейкхолдерів. Крім цього, інакше визначаються показники успішності. Йдеться не лише про засвоєння навичок та знань (і навіть не лише про їхнє використання в роботі) — продуктивність навчальної програми оцінюється з позицій її впливу на результати діяльності організації.

За матеріалами "Let Design Thinking Drive Business Results", Chief Learning Officer.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)