БІЗНЕС-ОСВІТА | Кар’єра 1 лютого 2019 р.

Як випускникам MBA-програм отримати роботу в технологічних компаніях

Відповідно до даних дослідження Graduate Management Admission Council (GMAC), 2018-го року майже 89% технологічних компаній найматимуть власників дипломів MBA. В чому причина вибуху попиту на цих фахівців і якими вміннями їм потрібно оволодіти, аби отримати роботу в технологічному секторі? Ось що з цього приводу розповіли експерти в розмові з виданням U.S. News.

Як випускникам MBA-програм отримати роботу в технологічних компаніях

Де потрібні випускники MBA-програм

Девід Кенсел (David Cancel), співзасновник та CEO Drift (фірма, яка надає бізнесам цифрову платформу для маркетингу та продажу), зазначив, що важливо розмежовувати компанії, які зацікавлені в залученні випускників бізнес-шкіл, й ті, що ні. За його словами:

«Стартапам, які перебувають на перших етапах свого шляху, важко знайти позицію для випускників MBA, тому, швидше за все, на відміну від інших місць, тут їхні знання залишаться недооціненими. Але зі зростанням цих компаній навички, якими володіють такі фахівці, можуть стати незамінними для команд».

А на переконання Адама Родніцкі (Adam Rodnitzky), віце-президента з маркетингу Occipital Inc (розробник ПЗ для мобільних телефонів), для технологічних компаній, що зростають, випускники бізнес-шкіл будуть не менш важливими, ніж інженери. Ось як він аргументував свою думку:

«Для зростання компанії недостатньо мати лише продукт — потрібен ще й ринок, а коли продукт знаходить ринок, складність ведення бізнесу зростає в багато разів і може швидко вийти за межі досвіду та ресурсів, які мають засновники».

Конкретизуючи, які перепони можуть допомогти подолати власники дипломів MBA, Родніцкі додав:

«Фахівці з бізнес-освітою можуть не тільки розвантажити засновників, що дасть їм змогу сконцентруватися на тому, що вони роблять найкраще, але й також привнести з собою критичне мислення, що полегшить проходження бізнесу крізь правові, фінансові та маркетингові виклики, котрі потенційно можуть як зруйнувати компанію, так і стати рушіями її зростання».

Які вміння мусять мати власники дипломів бізнес-шкіл

Але попри зростання попиту на випускників бізнес-шкіл у технологічних компаніях, потрапити їм туди все ще непросто. Це означає: що більше досвіду в цій сфері та релевантних вмінь вони мають — то краще.

Згідно звіту Financial Times, найбільше технологічні компанії цікавить володіння власниками дипломів MBA «м’якими» навичками або здатність працювати в команді та ефективно взаємодіяти з колегами.

Ліз Арнольд (Liz Arnold), асоційований директор Центра управління кар’єрою при Вищій школі менеджменту Samuel Curtis Johnson (Корнельський університет) звернула увагу на те, що MBA-програми швидко модифікують зміст своїх курсів, із тим аби підготувати слухачів до технологічної революції.

Як зазначила Арнольд, намагаючись допомогти слухачам підготуватися до роботи в технологічних компаніях, бізнес-школи покладають наголос на освоюванні таких сфер, як прогнозна аналітика, та створюють можливості для навчання в проектному середовищі.

«Вибираючи MBA-програми, студенти мусять добре вивчити, що пропонується в рамках курсу; також всім, хто цікавиться технологічним сектором, варто набути набір підприємницьких навичок, щоб зрозуміти — як брати на себе ініціативу в процесі руху від генерування ідеї до виведення продукту на ринок», — сказала вона, додавши, що «такі вміння цінуються більшістю технологічних компаній, бо вони хочуть, аби їхні фахівці працювали автономно, самостійно бралися за реалізацію ідей та просувалися вперед, доводячи справу до успішного фіналу».

За матеріалами "What MBAs Need To Get A Tech Job", Poets & Quants.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)