БІЗНЕС-ОСВІТА | Рейтинги 15 липня 2019 р.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times

Financial Times опублікувала рейтинги бізнес-шкіл, які чітко вказують на одне: конкуренція між гравцями індустрії ділової освіти сектору зростає, а їхні пропозиції стають все більш різноманітними.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times Unicon, міжнародний консорціум університетів, що пропонують програми з управлінської освіти (об’єднує 113 провідних бізнес-шкіл), підкреслює різноплановість підходів, котрі застосують його учасники. А CarringtonCrisp (консалтингова компанія у сфері бізнес-освіти) провела опитування, учасники якого наголосили, що найважливіше для них — бачити, що слухачі навчальних програм насправді ініціюють потрібні зміни у своїй структурі. Також опитування показало, що коло провайдерів управлінської освіти, які отримують високі доходи, не обмежуються елітарними закладами (деякі члени консорціуму Unicon мають річні доходи в сумі понад 2 млрд), а стає дедалі ширшим.

Переліки Financial Times включають рейтинги 80-ти провайдерів загальнодоступних програм, 80-ти провайдерів кастомізованих програм та 50-ти провідних провайдерів навчальних курсів обох типів.

Зрозуміло, що ці переліки тільки частково відбивають картину актуальних пропозицій на ринку бізнес-освіти. Наприклад, у них не представлені різноманітні програми, які надаються корпоративними структурами, зокрема, консалтинговими компаніями (такими, як PwC, McKinsey і Egon Zehnder), багато спеціалізованих елітарних курсів або суто онлайн-пропозиції.

Розширення кола провайдерів вказує на важливу зміну в індустрії бізнес-освіти: формат навчання урізноманітнюється (крім аудиторних занять, серед іншого, це може бути неформальне навчання на робочому місці, взаємне навчання колег або коучинг); а також зростає попит на програми з практичним ухилом.

Також опитування показало, що і бізнес-школи, і їхні клієнти прагнуть мати більш дієві способи вимірювання віддачі від зроблених у навчання інвестицій. Крім цього, і перших, і других цікавлять питання: як підвищити продуктивність навчання та як інтегрувати курс у дуже насичений робочий розклад керівника; як швидко втілювати дані досліджень у дії та як розширити діапазон навчальних форматів (зокрема, укладаючи партнерства між різними провайдерами).

Методологія

В основі рейтингу — опитування бізнес-шкіл та слухачів їхніх програм. У ході опитування оцінювалися наступні позиції:

  • підготовка (якість контенту та підбору членів груп);
  • дизайн курсу (структура, гнучкість курсу, розмір груп);
  • методи навчання та матеріали (обсяг теоретичного матеріалу і релевантність для конкретного робочого контексту);
  • викладацький склад (якість навчання, здатність гармонізувати зусилля для забезпечення цілісності курсу);
  • якість учасників курсу (рівень академічної підготовки, рівень як управлінців, якість взаємодії в групі);
  • нові навички та знання (релевантність для робочого середовища, стимулювання нового способу мислення);
  • діяльність після завершення курсу (якість підтримки, що надається слухачам, можливості для нетворкінгу);
  • досягнуті цілі (ступень реалізації очікувань, ймовірність, що курс буде порекомендований іншим);
  • харчування, розміщення, матеріально-технічна база, ресурси.

Для кастомізованих програм, крім наведеного вище, оцінювалися ще дві позиції: цінність, яку отримали слухачі за вкладені кошти; та ймовірність їхнього повторного проходження курсу в цій самій бізнес-школі.

Опитування бізнес-шкіл здійснювалося за наступними позиціями.

Для загальнодоступних програм:

  • відсоток слухачів-жінок;
  • кількість слухачів з інших країн;
  • зростання;
  • присутність в інших країнах та регіонах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

Для кастомізованих програм:

  • міжнародні клієнти;
  • кастомізовані програми, які реалізуються в інших країнах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • зростання;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

За матеріалами "Executive education is evolving rapidly", FT.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)