БІЗНЕС-ОСВІТА | Тренди 12 червня 2023 р.

П’ять факторів, що визначають майбутнє бізнес-освіти

Зміни у вищій освіті та демографічні зрушення вимагають від бізнес-шкіл переглянути свої стратегічні пріоритети, оцінити ризики та визначити можливості для інновацій. Глобальна асоціація AACSB International випустила звіт, у якому визначила п’ять факторів, що допоможуть бізнес-школам досягти системних змін у відповідь на мінливі потреби суспільства та бізнесу.

П’ять факторів, що визначають майбутнє бізнес-освіти

1. Прагніть позитивного впливу на суспільство

Оскільки споживачі та співробітники тиснуть на компанії, щоб ті визначали пріоритетність цілей, нове покоління студентів переосмислює те, якою може і повинна бути бізнес-освіта. Бізнес-школи покликані каталізувати позитивні зміни у спільнотах, яким вони служать, проте багато з них вкорінені в системах, що заважають їм посилювати суспільний вплив. Викладачі та адміністратори потребують стратегічного мислення щодо того, як вони можуть проводити дослідження, що мають вплив, та розвивати знання, навички та поведінку, необхідні майбутнім лідерам суспільного впливу.

Як діяти:
Розширюйте стимули та показники успішності для викладачів, щоб вони цілеспрямовано займалися соціальним впливом у своїх дослідженнях, викладанні та просвітницькій діяльності, що відповідає місії, цінностям та цільовим орієнтирам вашої установи.

2. Впроваджуйте принципи DEIB (різноманіття, справедливості, інклюзивності та приналежності) в організаційну культуру та стратегічне планування

Бізнес-школи мають інтегрувати DEIB у всі свої функції — від набору студентів до розробки програм і найму викладачів — щоб створити справедливе та інклюзивне середовище, яке підтримує їхню місію, культуру та спільноти, яким вони служать. Так само, як організації прагнуть до різноманітності на робочому місці, бізнес-школи повинні просувати принципи DEIB серед своїх студентів, викладачів і співробітників, щоб підвищити якість школи.

Як діяти:
Перегляньте свій стратегічний план щодо зусиль, спрямованих на просування DEIB, звернувши увагу на прогалини та сфери, які потребують вдосконалення. Запропонуйте колегам зробити те саме, а потім розробіть мікростратегічний план для вирішення проблеми DEIB, забезпечивши внесок різних залучених сторін.

3. Оцініть існуючі партнерства та створіть нові, щоб бізнес-школа була орієнтована на вирішення проблем і відповідала потребам студентів та галузі

Бізнес-школам необхідно оцінювати вплив партнерств на всі сфери своєї діяльності — від розробки навчальних програм і надання освітніх послуг до досліджень та інформаційно-просвітницьких ініціатив — щоб забезпечити узгодженість цілей і диференціацію на ринку. Створення успішних партнерств вимагає стратегічного підходу, наприклад, надання пріоритету міждисциплінарній співпраці для вирішення складних завдань або використання досвіду провайдерів освітніх технологій для покращення надання освітніх послуг.

Як діяти:
Критично оцініть поточні партнерства та переконайтеся, що вони відповідають стратегічним пріоритетам. Ви просто ставите галочку, чи узгоджуєте свої кроки з реальними діями? Зіставте цінність відносин із цілями організації та визначте, чи виправдовує себе така співпраця.

4. Стратегічно інвестуйте в технології, які задовольняють диверсифіковані потреби студентів і відповідають освітнім запитам майбутнього

Навчання стає все більш гібридним, і від бізнес-шкіл очікують, що вони зможуть задовольнити потреби всіх типів студентів. Технологічні інновації покращать як віртуальне, так і очне навчання, наприклад, імерсивні платформи для збільшення віддаленого залучення студентів або оцінювання на основі штучного інтелекту для персоналізованого відстеження рівня оволодіння ними навичками. Оскільки майбутнє відкриває технологічно керовану робочу силу, бізнес-школам потрібно буде йти в ногу з новими технологіями, такими як децентралізовані фінанси (DeFi), у своїх учбових планах і навчальному досвіді.

Як діяти:
Уважно вивчайте досвід студентів, щоб знайти можливості для створення більш експериментального та індивідуалізованого навчання. Будьте в курсі найкращих практик у мінливому ландшафті технологій у бізнесі та розробляйте навчальні програми, які підтримують майбутню робочу силу.

5. Оскільки ролі викладачів розширюються, оснастіть їх для успіху, щоб відповідати новим очікуванням у навчанні

Викладачі стикаються з новими, вимогливими ролями і повинні адаптуватися до технологій і гібридних моделей, які є критично важливими для успіху їхнього закладу. Окрім викладання та управління власними дослідженнями, викладачі беруть на себе роль наставників, фасилітаторів і консультантів, що вимагає від бізнес-шкіл надання різних моделей підтримки, сприяння обміну найкращими практиками та винагороди за інноваційні підходи до викладання в онлайн-режимі.

Як діяти:
Оцініть портфоліо викладачів та визначте, чи мають вони необхідні навички для досягнення цілей вашого закладу та очікуваних результатів навчання. Якщо ні, розгляньте можливість урізноманітнити набір викладачів і визначте, де вам потрібні додаткові ресурси та навчання, щоб забезпечити ефективне викладання в різних формах.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
ПрокрастинаціяПрокрастинація

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)