Хороша новина для поганих працівників!

Хороша новина для поганих працівників!BusinessWeek ще раз нагадує своїм читачам, що дедалі більша кількість компаній переймається наявністю у її рядах блогерів та учасників соціальних мереж. Вони побоюються, що такі співробітники можуть розкрити секрети компанії в онлайні. Це дійсно іноді трапляється і має для компаній доволі серйозні наслідки…

Існує багато способів уникнути витоку секретної інформації за межі компанії. Одним із найпростіших (і як не дивно – найбільш дієвих) є чітке пояснення працівникам, яка інформація є секретною і закритою для зовнішнього світу, а яка – ні.

Але в чому ж полягає хороша новина для поганих працівників? – запитаєте ви.

Вона полягає в тому, що переймаючись питаннями секретності та намагаючись уникнути несанкціонованого витоку інформації, ейчар-менеджери забувають контролювати діяльність працівників в Інтернеті. І тим самим створюють рай для лінивих.

„Якщо HR-менеджери і контролюють онлайн-поведінку співробітників, то це стосується лише розповсюдження секретних даних та витоку конфіденційної інформації, і аж ніяк не гаяння робочого часу на інтернет-розваги (сайти знайомств, порносайти і т. п.).

MUST READ:  Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про "війну за таланти"?

Продуктивність кожного взятого окремо співробітника турбує компанії куди менше, ніж можливість розповсюдження секретної інформації. Принаймні перегляд співробітником сайту знайомств у робочий час не грозить компанії мільйонними втратами”.