Будь-який бізнес із часом змінюється. Він пристосовується до мінливих зовнішніх обставин і, якщо йому це вдається – зростає! Навіть еволюція логотипів в Інтернеті має свої закони. Нижче наведені кілька прикладів того, як змінювалися логотипи відомих інтернет-компаній протягом останнього десятиліття. Уважний відвідувач, безперечно, зверне увагу на те, що всі вони обросли елементами так званої “веб-2.0 графіки” (випуклості, ілюзія об’єму, світлі плями та відблиски).
Google

Windows Live

Alexa

Ask

Yahoo

QuickTime

Втім, інтернет-компанії, якими б “давніми” вони не були – все ж виглядають надзвичайно молодими, порівняно з гігантами, які працюють у інших сферах. Тому й історія зміни їхніх логотипів менш вражаюча, ніж у деяких брендів, які ми давно знаємо.
Скажімо, мало кому відомо, що першом логотипом компанії Nokia, яка сьогодні “Connecting People”, була велетенська і доволі жахлива риба… А лаконічне надкушене яблуко, яке сьогодні прикрашає продукти компанії Apple, колись було доволі складною гравюрою Ньютона, який спочиває під яблунею. Таке зображення було більше схоже на картину відомого художника, ніж на логотип комп’ютерної корпорації…
Canon

Apple

IBM

Nokia

Xerox

Ford

Mazda

Peugeot

За матеріалами Build Internet, Adme.ru
