Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Взяти до уваги хоча б стратегію найбільш улюбленої для багатьох компанії Apple. Скільки різновидів iPhone чи MacBook вони пропонують? Якщо розібратися – зовсім не так багато. І це не заважає компанії залишатися кумиром мільйонів лояльних і задоволених клієнтів, які, без жодного перебільшення, відчувають ейфорію, беручи до рук її продукти.

Компанії помилково думають, що роблять своїм споживачам послугу, надаючи їм гігантський вибір. Але по-суті, вони змушують їх виконувати зайві зусилля. Адже серед сотень і тисяч пропозицій (які зазвичай дуже несуттєво відрізняються одна від одної) потрібно щось вибрати. Спробуйте підібрати мобільний телефон, який ідеально задовольняв би ваші потреби, і ви зрозумієте, про що йдеться.

MUST READ:  Несподівані факти зі світу бізнесу, про які ви, можливо, не знали

Натомість, бренди, які заслужили лояльність серед своїх клієнтів, мають повне право поступати інакше. Вони можуть вивести на ринок новий продукт у єдиному варіанті – і споживачі знатимуть, що це найкраща пропозиція, на яку спромоглася компанія. Така довіра сформована попереднім досвідом взаємодії з брендом.

І тут є тільки один нюанс: компанії потрібно переконатися, що вона справді робить все, що можливо, для задоволення потреб споживача – випускає найякісніший (принаймні, в умах споживачів) продукт у своїй категорії. Apple зробив це з iPhone, і тепер даний смартфон по суті не має конкурентів. Він сам став категорією.