Дивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.
Категорія: Ідеї/Інновації
Ідеї/Інновації
Кнопка на 300 мільйонів доларів
“Складно уявити простішу форму замовлення товару: два поля, дві кнопки і одне посилання. Але, як виявилось, саме ця форма була перешкодою, яка не давала клієнтам змоги купувати товари в одному великому інтернет-магазині на суму приблизно 300 мільйонів доларів. Найгіршим же у всій цій історії виявилось те, що самі дизайнери сайту навіть не здогадувалися, що з цією формою були проблеми”, – ділиться своїми враженнями Джаред Спул (Jared Spool) автор блога User Interface Engineering, який і сам займається розробкою користувацьких інтерфейсів в Інтернеті.
Інженерія бізнес-рішень зменшить ймовірність криз у майбутньому
Сутність фінансово-економічної кризи, яка крокує світом, у тому, що десь у бізнесі, у фінансових схемах і технологіях сидять неправильні речі. Аналітики говорять, що в фінансовій системі критично велика доля неправильних кредитів, неправильні схеми фінансування.
Що очікує ринок e-learning 2009 року?
За останні роки в Україні намітилася стійка тенденція до збільшення частки курсів і програм з електронною складовою у бізнес-навчанні. Але світова економічна криза вже внесла свої суттєві корективи у структуру і перспективи світового ринку послуг e-learning. З одного боку – електронне навчання, як і інші галузі бізнес-освіти, переживає загальний спад внаслідок рецесії. З іншого боку – карколомні зміни внаслідок запровадження проривних технологій у мережі Інтернет можуть призвести у 2009 році до якісного прориву, котрий докорінно змінить характер тих послуг у галузі e-learning, які матимуть найбільший успіх.
Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святах
Як відомо, новорічно-різдвяний період – це чудовий час, коли все прекрасно продається й купується. Думаю, що й економічна криза цьому процесу навряд чи завадить. По усьому світі в магазинах вибудовуються довгі черги мисливців за подарунками. Але святкові дні гіперприбуткові не тільки для супермаркетів і туристичних фірм. Вашій увазі пропонується декілька нестандартних бізнес-ідей, як заробити на новорічних святах.
Гра в розумові хованки
Чи знаєте ви, як перетворити пошук вашого товару в гру? Пропоную застосувати так званий “принцип буккросінгу” (не чули?). Буккросінг – це “визволення” книжок, своєрідна гра в розумові хованки. Ціль – поділитися враженнями від прочитаного, “відправивши” книгу у “вільне плавання” в громадському місці. В основному її ховають під ослонами в парках, “закулісних” куточках ресторанчиків, розважальних центрів, в улюблених місцях різних тусовок.
Нетривіальне рішення
Багато процвітаючих нині компаній у свій час запозичили ідеї й підходи компаній з інших галузей. І це, в принципі, не дивно. Але іноді такі запозичені рішення настільки нестандартні, що сприймаються багатьма просто як маячня.
Послуги для клієнта, який жадає легкого життя
Іноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.
Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі
“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.
Якщо вам потрібна допомога – просіть про неї негайно!
Бен МакКоннел (Ben McConnell) один зі співавторів блогу “Church of the Customer” ділиться деякими своїми ідеями щодо вирішення проблем та подолання викликів, які можуть виникати під час роботи. Деякі з них наштовхують на доволі цікаві думки.