Google: змінимо світ на краще!

Google: змінимо світ на краще!Google на честь дня свого народження відкрив проект для покращення світу. Тепер кожен бажаючий може запропонувати свою ідею та/або проголосувати за інші ідеї. Для п’яти найкращих ідей вони виділили ні багато ні мало 10 мільйонів доларів США. Думаю, що із прес-релізом проекту варто ознайомитися кожному.

Читати далі →

Google знову розібрали по гвинтиках

Google знову розібрали по гвинтикахЯ вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.

Читати далі →

Книжковий кролик

Книжковий кролик BookRabbitВ Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.

Читати далі →

Glassdoor: прозорість забезпечена

Glassdoor: анонімність забезпеченаВ англомовному сегменті Інтернет з’явився цікавий стартап – Glassdoor. Сайт із красномовною назвою (скляні двері) пропонує можливість відвідувачам анонімно публікувати огляди зарплат і описувати загальні умови роботи у своїх компаніях. Крім того, відвідувачі можуть самостійно оцінювати корпоративних лідерів.

Читати далі →

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творців

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творцівНа одному зі своїх виступів знаменитий американський інвестор Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) показував початківцям-стартаперам, як він бачить маркетинг. Він показав їм невеликий графік, на якому вертикальною лінією була унікальність продукту (вище = унікальніше), а горизонтальною – потреба людей у цьому продукті, передає BizTimes. Посміхнувшись, Гай сказав, що допоможе всім слухачам зекономити 100 тисяч доларів на курсі MBA, пояснивши, що таке хороший маркетинг.

Читати далі →